Gå til innhold

Hvor mange kalorier har du inntatt i påska?

Anbefalte innlegg

Gjest gruer meg til å stå på vekta
Skrevet

Inkl gode middager, store frokoster, påskeegg, varm kakao og brus?

Jeg - minst 10000... :D hohohoooooooooooo

Gjest Hater å være tynn
Skrevet

Misunner deg:) Jeg har spist altfor lite. Har vært syk og gruer meg også til å gå på vekta:(

Gjest togli
Skrevet

Jeg har trimma så mye (masse skigåing) at jeg ikke har merka noe på vekta til tross for inntak av ei svær sjokoladeplate hver dag (hvem snakker om å stoppe ved en bit til kaffen? :P).

Gjest sangsol
Skrevet

Jeg vil anta jeg har tatt til meg 1000-1500 kcal ekstra pr dag. På ei uke er det 7000-10500 kcal, eller ca 1-1.5 kg vektoppgang.

Jeg har ikke veid meg, og tenker heller ikke gjøre det.Skal heller fokusere på ekstra mosjon og mitt vanlige kosthold fra og med tirsdag. Da pleier vekta regulere seg selv. :)

Gjest Ladytron
Skrevet

Har hatt det litt vanskelig, så har ikke spist så mye. "Påskekos" med usunn sukkerholdig mat er uansett ikke min greie.

Gjest sangsol
Skrevet

Har hatt det litt vanskelig, så har ikke spist så mye. "Påskekos" med usunn sukkerholdig mat er uansett ikke min greie.

''"Påskekos" med usunn sukkerholdig mat er uansett ikke min greie.''

Bra :)

Det er egentlig ikke sunt for noen.... men slike som meg klarer ikke motstå usunn mat særlig i juletider, med påske på god 2. plass.

Gjest luftslott
Skrevet

Heldigvis kan jeg ikke spise snop, kaker og sånt med mindre jeg baker selv, så så lenge jeg unngår å bake er jeg safe. Men i og med at jeg tilbringer mer tid hjemme blir det likevel mer småspising, noen ekstra kopper kakao eller et ekstra rundstykke. Sammen med mindre aktivitet enn vanlig trenger jeg ikke vekt for å se at jeg har gått opp i vekt. Gleder meg til treningssenteret åpner på tirsdag!

Skrevet

Heldigvis kan jeg ikke spise snop, kaker og sånt med mindre jeg baker selv, så så lenge jeg unngår å bake er jeg safe. Men i og med at jeg tilbringer mer tid hjemme blir det likevel mer småspising, noen ekstra kopper kakao eller et ekstra rundstykke. Sammen med mindre aktivitet enn vanlig trenger jeg ikke vekt for å se at jeg har gått opp i vekt. Gleder meg til treningssenteret åpner på tirsdag!

Jeg føler meg helt grusom og tør ikke gå på vekta.. Vårjakker fra i fjor var trange før påsken.. I tillegg til alt inntak, så har jeg heller ikke trent på et par uker. Det går nedover med humøret these days altså...

Har nok stress-spist altfor mye og nå må jeg ta meg sammen for å redde sommer 2013...

Treningssenteret mitt er åpent i morgen, men har selvfølgelig blitt syk og går på pencillin, så mulig det kun blir en gåtur.

Gjest nalolo
Skrevet

Svært lite. Vært småkvalm og slitt med å få i meg nok. Har gått ned en kilo og det er absolutt ikke ønskelig :( Det eneste jeg synes har vært veldig godt i påsken er kalde appelsiner.

Skrevet

Jeg skal på vekta igjen i morgen tidlig og er litt spent må jeg innrømme... Har prøvd å være flink, men det ble noe sjokolade og kjeks ja og en kveld forspiste jeg meg på nystekt brownies... Angret meg på det utpå natten... Har dog gått på ski nesten hver dag i påsken så jeg håper jeg har forbrendt en del kalorier også. :o)

Gjest Ladytron
Skrevet

''"Påskekos" med usunn sukkerholdig mat er uansett ikke min greie.''

Bra :)

Det er egentlig ikke sunt for noen.... men slike som meg klarer ikke motstå usunn mat særlig i juletider, med påske på god 2. plass.

Kan være bra på mange andre plan å kose seg litt ekstra til sånne anledninger :) Virker som om jeg er litt i mindretall som ikke er så glad i matfokuset rundt sånne høytider.

Var veldig glad i søt mat før, men etter at jeg la om kostholdet er det en god middag som er høydepunktet i matveien for meg.

Skrevet

Uff ja. Mye smågodt her... Ellers ingen store måltider.

Men salt lakris er min store svakhet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...