Gå til innhold

Paralgin Forte

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Da jeg tok en tabl ca kl 06.00 tror jeg i dag, begynte jeg nå å få vondt igjen, men så gikk jeg for å lese på boksen om det er 2 tabl pr dag, for så må jeg spare den siste til kvelden tenkte jeg. Men på pakken står det: 1-2 tabl morgen, middag og kveld, betyr det at jeg kan ta totalt 6 tabl i døgnet? Jeg føler meg ustø enda så jeg skal vente litt, men greit å vite for så kan jeg ta en til snart og en før jeg legger meg.

Fortsetter under...

Gjest Kayia
Skrevet

Du kan trygt ta 1-2 nå, i tillegg til 1-2 før du legger deg. God bedring M:)

Madelenemie
Skrevet

Du kan trygt ta 1-2 nå, i tillegg til 1-2 før du legger deg. God bedring M:)

Hei!

Ok, men jeg trenger ikke ta mer enn 1 til nå, jeg blir ustødig av dem. Også bare hvis jeg får vondt før jeg legger meg.

Men da forstår jeg, for jeg lurte på om det var 1-2 i løpet av hele dagen for det kjentes så mye ut inni meg.

Takk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...