Madelenemie Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Hei! Da jeg tok en tabl ca kl 06.00 tror jeg i dag, begynte jeg nå å få vondt igjen, men så gikk jeg for å lese på boksen om det er 2 tabl pr dag, for så må jeg spare den siste til kvelden tenkte jeg. Men på pakken står det: 1-2 tabl morgen, middag og kveld, betyr det at jeg kan ta totalt 6 tabl i døgnet? Jeg føler meg ustø enda så jeg skal vente litt, men greit å vite for så kan jeg ta en til snart og en før jeg legger meg. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Du kan trygt ta 1-2 nå, i tillegg til 1-2 før du legger deg. God bedring M:) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Du kan trygt ta 1-2 nå, i tillegg til 1-2 før du legger deg. God bedring M:) Hei! Ok, men jeg trenger ikke ta mer enn 1 til nå, jeg blir ustødig av dem. Også bare hvis jeg får vondt før jeg legger meg. Men da forstår jeg, for jeg lurte på om det var 1-2 i løpet av hele dagen for det kjentes så mye ut inni meg. Takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.