Gå til innhold

Overskriftene på dol.

Anbefalte innlegg

Gjest nickløsheiletida

Det tyder vel på at jeg har vært litt lenge på dol kanskje når jeg vet hvem som har skrevet innleggene bare ved å lese overskriften?

Regner med det samme gjelder meg og mine overskrifter også.

Vet dere ofte hvem som har skrevet innlegget før dere ser det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390136-overskriftene-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Neei - jeg har vært her i 15 år og leser det meste, men akkurat det har jeg ikke fått med meg.

Men det stemmer sikkert, en må nok bare ha øye for slikt.

Jeg irriterer meg bare over ikke-beskrivende overskrifter som f.eks. "Vet noen dette", "Hva betyr dette", "Hva skal jeg gjøre", eller det beskrivende "Hjelp!" ;-)

Gjest Melis37

Neei - jeg har vært her i 15 år og leser det meste, men akkurat det har jeg ikke fått med meg.

Men det stemmer sikkert, en må nok bare ha øye for slikt.

Jeg irriterer meg bare over ikke-beskrivende overskrifter som f.eks. "Vet noen dette", "Hva betyr dette", "Hva skal jeg gjøre", eller det beskrivende "Hjelp!" ;-)

Er jo først da noen reagerer på forumet her, om en vil ha raskt svar.

Nei, jeg kan ikke si jeg kjenner igjen forfatteren gjennom overskriften. Men så er jeg bare sporadisk innom også.

Men i likhet med Kalevaala synes jeg det er irriterende med overskrifter ala dette, som ikke forteller det spøtt om hva innlegget handler om:

Herregud hva skal jeg gjøre, hjelp, noen som vet osv.

Annonse

Nei, jeg kan ikke si jeg kjenner igjen forfatteren gjennom overskriften. Men så er jeg bare sporadisk innom også.

Men i likhet med Kalevaala synes jeg det er irriterende med overskrifter ala dette, som ikke forteller det spøtt om hva innlegget handler om:

Enig

Gjest nickløsheiletida

''Men i likhet med Kalevaala synes jeg det er irriterende med overskrifter ala dette, som ikke forteller det spøtt om hva innlegget handler om:

Herregud hva skal jeg gjøre''

Tok den og tar den til meg :-)

Er jo først da noen reagerer på forumet her, om en vil ha raskt svar.

Nja, jeg tror sjansen for at riktig person leser det er enda større om man legger til et par ord som sier noe om hva det handler om.

F.eks. "Hjelp! Har jeg tatt for mye medisin?", "Noen som vet hva dette utslettet kan være"

Personlig er jeg veldig fornøyd med overskriften jeg lagde i går på et innlegg med spørsmål om dampbokser og dampkokere.

Har du forresten noen gang prøvd det? Damping av grønsaker, snakker jeg om. I boks i mikrobølgeovnen.

Gjest Fikk lyst til å prøve

Personlig er jeg veldig fornøyd med overskriften jeg lagde i går på et innlegg med spørsmål om dampbokser og dampkokere.

Har du forresten noen gang prøvd det? Damping av grønsaker, snakker jeg om. I boks i mikrobølgeovnen.

''Damp grønnsaker

Du kan dampe både gulrot, brokkoli og andre grønnsaker i ovnen. Kutt i passe store biter, og ha i en bolle som tåler mikroen. Hell i litt vann (bare 1-2 spiseskjeer), og dekk med plastfolie eller legg en askjett over som lokk. Kok på full guffe i 3-4 minutter, eller til grønnsakene er myke. Fordelen er at svært lite vitaminer forsvinner ut i kokevannet, siden du egentlig bare damper dem.''

fra:

http://www.dinside.no/874667/dette-kan-du-bruke-mikroen-til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...