Gondor Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Da jeg var 13 år ble jeg med i en kristen sekt fordi jeg var så deprimert og ulykkelig. Det var en skikkelig hallelujasekt og jeg hadde store religiøse opplevelser. Jeg gikk ut da jeg var 14 og et halvt fordi en av brødrene prøvde å sjekke meg opp. Nå tenker jeg; hvorfor kan ikke det religiøse helbrede meg? Det spiller ingen rolle hvilken religion det er, men jeg er mest vant til Gud og Jesus. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Det er noen som blir helberedet av Jesus og de blir født på ny, lurer på hvordan det er. Er du kristen? 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Det er noen som blir helberedet av Jesus og de blir født på ny, lurer på hvordan det er. Er du kristen? Ja, men det er lenge siden jeg har snakket med Gud. Troen er vaklende. Er du kristen? 0 Siter
Gjest enbønn Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Himmelske Far - Det er du som er byggmesteren, arkitekten og den som fullfører. For hvert verk du skaper, kreves ulike prosesser og ulike materialer. Du skaper slott og katedraler, alt etter din vilje. Takk for at du bygger meg! Til det byggverk du for lenge siden tenkte meg til å bli. Stein på stein, dag for dag. Iblant går noe i stykker, fienden kommer for å rive ned. Men så lenge jeg ber deg, vil du alltid bygge meg opp igjen og fortsette ditt arbeide. For hver stein fienden river ned, setter du en diamant tilbake - fordi fienden blir avslørt og må erstatte det ødelagte. Noen dager blir jeg utålmodig, vil at verket skal være ferdig. Tilgi min utålmodighet og lær meg å sette pris på at du bygger meg solid! Bygg meg du - til et verk som fungerer i ditt rike - til din ære! 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Himmelske Far - Det er du som er byggmesteren, arkitekten og den som fullfører. For hvert verk du skaper, kreves ulike prosesser og ulike materialer. Du skaper slott og katedraler, alt etter din vilje. Takk for at du bygger meg! Til det byggverk du for lenge siden tenkte meg til å bli. Stein på stein, dag for dag. Iblant går noe i stykker, fienden kommer for å rive ned. Men så lenge jeg ber deg, vil du alltid bygge meg opp igjen og fortsette ditt arbeide. For hver stein fienden river ned, setter du en diamant tilbake - fordi fienden blir avslørt og må erstatte det ødelagte. Noen dager blir jeg utålmodig, vil at verket skal være ferdig. Tilgi min utålmodighet og lær meg å sette pris på at du bygger meg solid! Bygg meg du - til et verk som fungerer i ditt rike - til din ære! Takk. Meget vakkert og tillittvekkende. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Religion gjør deg ikke frisk, verken av psykisk eller fysisk sykdom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Ja, men det er lenge siden jeg har snakket med Gud. Troen er vaklende. Er du kristen? Nei, men jeg har god kontakt med Gud uansett :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Religion gjør deg ikke frisk, verken av psykisk eller fysisk sykdom. Er du sikker? I hvert fall når det gjelder psykisk sykdom, er det mange som har blitt helbredet. Gjennom sløvheten av mine medisiner, har jeg lyst til at det skal skje. 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Nei, men jeg har god kontakt med Gud uansett :-) Har du? Hva gjør det med deg? Men nå er vel vi igang med en diskusjon som ikke er ønskelig her inne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Har du? Hva gjør det med deg? Men nå er vel vi igang med en diskusjon som ikke er ønskelig her inne. Akkurat, det er ikke ønskelig. Så jeg gir meg før sør og sphagetti monsteret blander seg :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Er du sikker? I hvert fall når det gjelder psykisk sykdom, er det mange som har blitt helbredet. Gjennom sløvheten av mine medisiner, har jeg lyst til at det skal skje. Selvfølgelig er jeg sikker. Hadde helbredelse virket, hadde man ikke hatt noen former for sykdom. Religion gjør ikke folk friske. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Selvfølgelig er jeg sikker. Hadde helbredelse virket, hadde man ikke hatt noen former for sykdom. Religion gjør ikke folk friske. Har du sett på visjon norge? Der er det mye "I Jesu navn,amen...Jesus helbered denne personen fullstendig, å Jesus vi ber deg, halleluja...Jesus vi takker deg, Amen". Folk påstår de er blitt helberedet, lyger de? 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Akkurat, det er ikke ønskelig. Så jeg gir meg før sør og sphagetti monsteret blander seg :-) Ha, ha! Jeg og. :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Ha, ha! Jeg og. :-) Er nok det beste ;-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Sannsynligvis fordi gud, jesus, muhammed, tor og odin kun er noe som finnes inne i de religiøses hode. 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Selvfølgelig er jeg sikker. Hadde helbredelse virket, hadde man ikke hatt noen former for sykdom. Religion gjør ikke folk friske. Det er mange narkomane som har blitt helbredet. De sier det selv. På den annen side: en av fedrene til en som var i sekten, ble innlagt på lukket fordi han trodde han var besatt av djevelen. Stygg sak. Selv var jeg også redd for at jeg var besatt. I de senere år, før medisinering, ba jeg til Satan om å bli reddet. Funket ikke. Satan funker ikke med andre ord. Men jeg har tro på Jesus. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Det er mange narkomane som har blitt helbredet. De sier det selv. På den annen side: en av fedrene til en som var i sekten, ble innlagt på lukket fordi han trodde han var besatt av djevelen. Stygg sak. Selv var jeg også redd for at jeg var besatt. I de senere år, før medisinering, ba jeg til Satan om å bli reddet. Funket ikke. Satan funker ikke med andre ord. Men jeg har tro på Jesus. ''Det er mange narkomane som har blitt helbredet.'' De er ofte med i kor på visjon norge, de har blitt frelst. Flott de har fått et rusfritt liv synes jeg :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Sannsynligvis fordi gud, jesus, muhammed, tor og odin kun er noe som finnes inne i de religiøses hode. Du er ateist med andre ord? Opptil flere av oss er ikke det og klamrer oss til håpet om at det finnes en dypere mening med livet. Jeg tror fremdeles jeg kan bli helbredet, bare jeg hengir meg mer. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Du er ateist med andre ord? Opptil flere av oss er ikke det og klamrer oss til håpet om at det finnes en dypere mening med livet. Jeg tror fremdeles jeg kan bli helbredet, bare jeg hengir meg mer. Jeg tror også at det fiennes en dypere mening med livet. 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 ''Det er mange narkomane som har blitt helbredet.'' De er ofte med i kor på visjon norge, de har blitt frelst. Flott de har fått et rusfritt liv synes jeg :-) Det synes jeg også. Intet er bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.