Gå til innhold

Har du blitt narret i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nickløsheiletida

Jeg har ikke blitt lurt, men jeg greide å lure moren min. Faren min har i dagesvis (etter at jeg fikk nybilen) gjentatt og gjentatt at jeg måtte huske å fylle med disel isteden for bensin, slik at jeg ikke ødela bilen.

Så i dag sendte jeg moren min ei facebookmelding og sa at jeg dessverre greide å fylle med bensin etter å ha kjørt dattera til flyplassen. Hun fikk helt hetta, mens faren min vissnok begynte å le og skjønte spøken med det samme.

Annonse

Gjest prust

Jeg har ikke blitt lurt, men jeg greide å lure moren min. Faren min har i dagesvis (etter at jeg fikk nybilen) gjentatt og gjentatt at jeg måtte huske å fylle med disel isteden for bensin, slik at jeg ikke ødela bilen.

Så i dag sendte jeg moren min ei facebookmelding og sa at jeg dessverre greide å fylle med bensin etter å ha kjørt dattera til flyplassen. Hun fikk helt hetta, mens faren min vissnok begynte å le og skjønte spøken med det samme.

Hvorfor har du liten n i nicket ditt nå? Du har da hatt stor før?

Gjest Aprilsnarr

I tillegg er heletida byttet med heiletida

Tenker det er en som utgir seg for Nikløsheletida jeg

''I tillegg er heletida byttet med heiletida

Tenker det er en som utgir seg for Nikløsheletida jeg – tror jeg tralala''

Jeg tror ikke at det er bra med slike spekulasjoner om andres nick og spekulasjoner om at noen utgir seg for andre..

Folk må da få bytte nick når de vil uten at det skal kommenteres??

Annonse

Gjest tror jeg tralala

Jeg tror ikke at det er bra med slike spekulasjoner om andres nick og spekulasjoner om at noen utgir seg for andre..

Tror ikke det er det værste jeg kan spekulere i her inne gitt

Gjest Kayia

''Folk må da få bytte nick når de vil uten at det skal kommenteres??'' Nuvel. Om jeg endrer fra Kayia til Kayla eller du fra Aprilsnarr til Aprillsnarr har vi vel gjort et såpass fåfengt forsøk på anonymisering at det å anta at en annen prøver å framstå som om de var oss er mer sannsynlig... ;-p

Gjest Aprilsnarr

''Folk må da få bytte nick når de vil uten at det skal kommenteres??'' Nuvel. Om jeg endrer fra Kayia til Kayla eller du fra Aprilsnarr til Aprillsnarr har vi vel gjort et såpass fåfengt forsøk på anonymisering at det å anta at en annen prøver å framstå som om de var oss er mer sannsynlig... ;-p

''Nuvel. Om jeg endrer fra Kayia til Kayla eller du fra Aprilsnarr til Aprillsnarr har vi vel gjort et såpass fåfengt forsøk på anonymisering at det å anta at en annen prøver å framstå som om de var oss er mer sannsynlig... ;-p – Kayia''

Har det ofte skjedd at noen har prøvd å fremstå som om de var en annen på Dol? Har den som har det opprinnelige nicket sagt fra om at noen andre har skrevet med et nick som ligner svært mye?

Gjest Aprilsnarr

Jeg ble narret et par ganger, mens mine forsøk ble avslørt omtrent samtidig som de ble presentert grmf :P

Jeg har samme erfaring...

Jeg er ikke flink til å lure noen, jeg begynner bare og smile og le før jjeg har fått fortalt ferdig spøken...har altså ikke "pokeransikt"

:-)

Gjest Kayia

''Nuvel. Om jeg endrer fra Kayia til Kayla eller du fra Aprilsnarr til Aprillsnarr har vi vel gjort et såpass fåfengt forsøk på anonymisering at det å anta at en annen prøver å framstå som om de var oss er mer sannsynlig... ;-p – Kayia''

Har det ofte skjedd at noen har prøvd å fremstå som om de var en annen på Dol? Har den som har det opprinnelige nicket sagt fra om at noen andre har skrevet med et nick som ligner svært mye?

''Har det ofte skjedd at noen har prøvd å fremstå som om de var en annen på Dol? Har den som har det opprinnelige nicket sagt fra om at noen andre har skrevet med et nick som ligner svært mye?'' Det kan vi ikke vite, og jeg gjetter det var det prust lurte på om var tilfellet her :) Alle har jo kun ett nick låst til egen konto, men en bokstavendring er jo nok til å tilsynelatende se kliss lik ut, uten at det er så lett å se i forbifarten.

Gjest nickløsheiletida

Du har rett:-) Nå er det jo veldig dumt av meg å røpe hvorfor jeg gjør sånne bitte små endringer da, men det er ikke fordi jeg vil anonymisere. Det er rett og slett bare fordi jeg ikke skal være så lett søkbar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...