Gå til innhold

Bare vann gjør deg ren,(Bidet) Har du erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har jeg også lurt på...

Bestilte en brosjyre og har studert den inngående for kanskje å få svar. I følge det som sto der skulle man bli gullende ren nedentil.

Men som småbarnsmor vet jeg jo at det å bare skylle stumpen under rennende vann ikke nødvendigvis er godt nok. Selv ikke med dyrt utstyr og riktig trykk og temperatur.

Så jeg er fremdeles skeptisk. Og har beholdt mitt gamle toalett.

Bestilte en brosjyre og har studert den inngående for kanskje å få svar. I følge det som sto der skulle man bli gullende ren nedentil.

Men som småbarnsmor vet jeg jo at det å bare skylle stumpen under rennende vann ikke nødvendigvis er godt nok. Selv ikke med dyrt utstyr og riktig trykk og temperatur.

''Selv ikke med dyrt utstyr og riktig trykk og temperatur''

Fikk bilder av høytrykksspyling i hodet mitt, det er ganske effektivt, da! :-)

Gjest Trådstarter

Og denne da? Kobles den til vannkran på hotellrom f.eks og monteres på wc-et?

http://bidet.no/index.php?main_page=product_info&products_id=7

Annonse

Bella Dotte

Man skal vel ikke bare overrisle, det er nok meningen at man skal gni litt også, som man gjør når man vasker seg ellers. Jeg har brukt bidet i Marokko, og hånddusj i Thailand, og "tut" på doen i Tyrkia, det er for meg ikke selvinnlysende at den norske metoden med papir er best, eller den eneste riktige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...