tjohei Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Er du fornøyd med din antidepressiva og har du en å anbefale som ikke gir vektøkning, oppblåsthet og forstoppelse? 0 Siter
Gjest fløtepus1 Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Kan jeg spørre...tar du AD for depresjon, angst, eller en kombinasjon? 0 Siter
tjohei Skrevet 3. april 2013 Forfatter Skrevet 3. april 2013 Kan jeg spørre...tar du AD for depresjon, angst, eller en kombinasjon? Jeg tar det mot depresjon og følsomhet/angst. 0 Siter
Gjest fløtepus1 Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Jeg tar det mot depresjon og følsomhet/angst. Ok. Jeg har forsøkt så og si alle AD på markedet (kun bortsett fra Edronax tror jeg). Seroxat virker klart best på meg mht angst. Remeron hjelper også bra mot søvn og angst på kvelden. Men Remeron kan gi økt apetitt og vektoppgang. For endesløse grublerier og bekymringer, virket Lamictal bedre enn noe AD på meg. 0 Siter
tjohei Skrevet 5. april 2013 Forfatter Skrevet 5. april 2013 Ok. Jeg har forsøkt så og si alle AD på markedet (kun bortsett fra Edronax tror jeg). Seroxat virker klart best på meg mht angst. Remeron hjelper også bra mot søvn og angst på kvelden. Men Remeron kan gi økt apetitt og vektoppgang. For endesløse grublerier og bekymringer, virket Lamictal bedre enn noe AD på meg. Gir den vektoppgang. Jeg lider mest av depresjon. 0 Siter
Gjest fløtepus1 Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Gir den vektoppgang. Jeg lider mest av depresjon. Seroxat kan sikkert gi vektoppgang, men jeg merket ikke noe til det. Lamictal gir ikke vektoppgang. 0 Siter
berreundrar Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Jeg har i alle år også slitt med depresjoner. Gikk lenge på AD uten særlig effekt. Da bipolar2 endelig ble diagnostisert, fikk jeg Lamictal og en ny verden åpenbarte seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.