Gå til innhold

Jeg gleder meg

Anbefalte innlegg

fola1365381169
Skrevet

Jeg gleder meg til ny versjon av Doktoronline som det står kommer på mobil og nettbrett.

Fortsetter under...

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg tror det kan bli spennende jeg :)

Men de færreste her inne er enige med oss ;)

Skrevet

Jeg tror det kan bli spennende jeg :)

Men de færreste her inne er enige med oss ;)

Jeg tror det blir bra, og ser frem til å kunne snakke i en tråd uten å bale med nick som er slitsomme. ;0P

Gjest Det blir sikkert bra
Skrevet

Jeg tror det blir bra, og ser frem til å kunne snakke i en tråd uten å bale med nick som er slitsomme. ;0P

Blir gamle tråder også modernisert?

Vil det gå frem hvilket innlegg som er svar på hvilket innlegg?

Skrevet

Blir gamle tråder også modernisert?

Vil det gå frem hvilket innlegg som er svar på hvilket innlegg?

Har ingen som helst aning hvordan det blir. Men jeg velger å tro at det blir fint. :0)

Gjest annlovinda
Skrevet

Har ingen som helst aning hvordan det blir. Men jeg velger å tro at det blir fint. :0)

''Men jeg velger å tro at det blir fint. :0)''

:D Jepp, vi må være positive til fornyelser

Jeg tror det blir bra, inntill det motsatte er bevist. Også må vi jo regne med at litt tilvenning trenger vi :)

Annonse

Gjest farbror melkersen
Skrevet

''og ser frem til å kunne snakke i en tråd uten å bale med nick som er slitsomme.''

? Hvordan kommer dette til å fungere?

fola1365381169
Skrevet

Jeg gleder meg til ny versjon av Doktoronline som det står kommer på mobil og nettbrett.

Idag kjørte jeg og fikk tatt fotografi av en gravstøtte til ei dame jeg leide bolig av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...