Gå til innhold

Kjæresten min vil endre meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe ja jeg tenker på å melde han på. bli ny!

Siden jeg har alltid hatt dårlig selvtillitt, så hjelper det jo ikke på akkuratt at han sier dette, og har sagt det til han.

Jeg er ikke den typen som må si til andre om hva jeg mener om hvordan de er kledd osv. for det har ikke jeg noe med.

Men sånn tenker jo ikke alle.

Når han sier jeg er fin, så føler jeg meg extra fin, føler meg ikke sånn lettet for det.

Skal ta en skikkelig prat med han igjen når han nevner dette igjen. Blir dette et stort tema så tror jeg at jeg sier adjø.

''Blir dette et stort tema så tror jeg at jeg sier adjø.''

Det gjør du i så fall lurt i. Slike ting skal ikke være noe stort tema.

Samtidig kan du uansett benytte anledningen til å bli litt tøffere og få litt større selvstillit. Hva er det som gjør at du nesten automatisk tenker at du tar feil og andre har rett om de kritiserer utseende ditt? Hva gjør andre så mye klokere og mer kvalifisert enn deg.

Selv om det ikke er naturlig for deg å kritisere andres klær og utseende kan det være lurt å gjøre et unntak nå. Nyttig og veldig viktig å finne ut om han aksepterer at du gjør mot ham som han mener du skal finne deg i at han gjør mot deg.

Gjør dette så snart som mulig. Kan hende du ikke kommer særlig mye lengre ved å diskutere saken med ham.

mvh

Gjest tanga33
Skrevet

Oki alt avhengig av hvordan du bruker tightsene.

Se på denne:

http://www.google.no/imgres?q=how+to+wear+tights&hl=en&biw=1843&bih=917&tbm=isch&tbnid=BEUVyxZ5-Br-7M:&imgrefurl=http://charmedvalerie.com/2012/10/how-wear-leggings/&docid=t4adTQVlr8aBaM&imgurl=http://charmedvalerie.com/wp-content/uploads/how-to-wear-leggings.jpg&w=600&h=427&ei=oytcUZPlEMPEPP39geAG&zoom=1&ved=1t:3588,r:1,s:0,i:98&iact=rc&dur=940&page=1&tbnh=178&tbnw=242&start=0&ndsp=35&tx=144&ty=88

(forøvrig synes jeg den det står "maybe" på også burde være et nei). Jeg ser så ofte jenter/damer som tar på seg tights som bukse, og har en t-skjorte til, og det er virkelig ikke flatterende.

Men uansett, du får bare ta det opp med han igjen neste gang han sier noe,. Vis at du blir lei deg så kanskje det går litt mer inn på han. Det er ikke sikkert han mener noe veldig vondt med det :-)

Er enig i det. Når jeg bruker tights så har jeg en lang genser/topp og jakke som dekker rumpen.

Jeg har for øvrig slanke lår og rumpe.

Gjest tanga33
Skrevet

''Blir dette et stort tema så tror jeg at jeg sier adjø.''

Det gjør du i så fall lurt i. Slike ting skal ikke være noe stort tema.

Samtidig kan du uansett benytte anledningen til å bli litt tøffere og få litt større selvstillit. Hva er det som gjør at du nesten automatisk tenker at du tar feil og andre har rett om de kritiserer utseende ditt? Hva gjør andre så mye klokere og mer kvalifisert enn deg.

Selv om det ikke er naturlig for deg å kritisere andres klær og utseende kan det være lurt å gjøre et unntak nå. Nyttig og veldig viktig å finne ut om han aksepterer at du gjør mot ham som han mener du skal finne deg i at han gjør mot deg.

Gjør dette så snart som mulig. Kan hende du ikke kommer særlig mye lengre ved å diskutere saken med ham.

mvh

Jeg ble mobbet mye i barndommen, pga jeg var ikke slank, men lubben.

Og det har ødelagt endel for meg.

Jeg blir lei meg og får tanker om jeg er stygg osv.

Men jeg skal si til han at han bør heller gjøre ditt og datt med sine klær neste gang han nevner det.

Er ikke redd for å si det jeg mener.

Skrevet

Jeg ble mobbet mye i barndommen, pga jeg var ikke slank, men lubben.

Og det har ødelagt endel for meg.

Jeg blir lei meg og får tanker om jeg er stygg osv.

Men jeg skal si til han at han bør heller gjøre ditt og datt med sine klær neste gang han nevner det.

Er ikke redd for å si det jeg mener.

Håper det løser seg, og at det viser seg at dette er mest røk og lite ild.

mvh

Mary Poppins
Skrevet

Er enig i det. Når jeg bruker tights så har jeg en lang genser/topp og jakke som dekker rumpen.

Jeg har for øvrig slanke lår og rumpe.

Ok:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...