Gå til innhold

Positive erfaringer med medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det er mange her som sliter med å få riktige medisiner - og også med å akseptere at disse medisinene er nødvendige for å ha et greit liv, derfor har jeg lyst til å dere noen av mine erfaringer med forumet.

Etter en ganske tung periode, er jeg nå på vei oppover - og dette må jeg takke Wellbutrin for. Mannen min merket det faktisk før meg ;) - Takk for forslaget NHD

Jeg har fått Cymbalta på registreringsfritak - denne hjelper på depresjonen og gjør at jeg sliter mindre med mine kroniske smerter og at jeg ikke trenger så mye smertestillende.

Seroquel, som jeg i utgangspunktet fikk for å sove bedre,har hatt den merkelige "bivirkningen" at jeg ikke sliter med selvskadingsimpulser lenger. Nå har jeg ikke handlet på disse impulsene på 30 år, men det er en lettelse å slippe og tenke på det - og å bruke energi på ikke å handle på dem.

Jeg må også nevne at jeg har vært heldig med spesialist i traumebehandling, noe som nok har vært like viktig for meg som medisinering. Allikevel må jeg nok regne med å bruke medisiner fast - kanskje resten av livet, men det må være greit når de gjør livet verd å leve.

Fortsetter under...

Skrevet

Det var riktig fint å lese innlegget ditt :)

Og så bra du har funnet en kombinasjon av medisiner som hjelper deg.

Fint å høre historier som ender godt på dette forumet også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...