Gefjon Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Jeg ser at det er mange her som sliter med å få riktige medisiner - og også med å akseptere at disse medisinene er nødvendige for å ha et greit liv, derfor har jeg lyst til å dere noen av mine erfaringer med forumet. Etter en ganske tung periode, er jeg nå på vei oppover - og dette må jeg takke Wellbutrin for. Mannen min merket det faktisk før meg - Takk for forslaget NHD Jeg har fått Cymbalta på registreringsfritak - denne hjelper på depresjonen og gjør at jeg sliter mindre med mine kroniske smerter og at jeg ikke trenger så mye smertestillende. Seroquel, som jeg i utgangspunktet fikk for å sove bedre,har hatt den merkelige "bivirkningen" at jeg ikke sliter med selvskadingsimpulser lenger. Nå har jeg ikke handlet på disse impulsene på 30 år, men det er en lettelse å slippe og tenke på det - og å bruke energi på ikke å handle på dem. Jeg må også nevne at jeg har vært heldig med spesialist i traumebehandling, noe som nok har vært like viktig for meg som medisinering. Allikevel må jeg nok regne med å bruke medisiner fast - kanskje resten av livet, men det må være greit når de gjør livet verd å leve. 0 Siter
Dima -76 Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Det var riktig fint å lese innlegget ditt Og så bra du har funnet en kombinasjon av medisiner som hjelper deg. Fint å høre historier som ender godt på dette forumet også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.