Gå til innhold

Terapi mot bekymring/angst, I. Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Gjest sommerblomsten
Skrevet

Se:

http://morgenbladet.no/samfunn/2012/tankeskiftet#.UVvqB1dv66c

Ingvard Wilhelmsen i Tankeskiftet i Morgenbladet':

''– Det fine med folk som har angst, er at de må være både kreative og utholdende. Fine egenskaper, hvis du er på rett spor. Hvis du har kapasitet til å rote deg inn på et spor, har du alt som skal til for å komme deg ut igjen, sier han.''

Fortsetter under...

Gjest Min mening i dag
Skrevet

Digger Ingvard :)

Uff, liker han ikke så godt jeg.....føler på en måte at han latterlig gjør angst o.l. Fint med galgenhumor. Men I.Wilhelmsen treffer ikke meg på rett måte.

Skrevet

Uff, liker han ikke så godt jeg.....føler på en måte at han latterlig gjør angst o.l. Fint med galgenhumor. Men I.Wilhelmsen treffer ikke meg på rett måte.

Jeg synes overhodet ikke han latterliggjør angst. Jeg har hatt noen timer behandling hos ham og oppfattet slettes ikke at jeg ble utsatt for hverken latterliggjøring eller noen galgenhumor. Bevisstgjøring derimot var det mye av. Det er kanskje tøft for enkelte med angst, men det er viktig i behandlingen for å bli frisk av angsten, slik jeg ser det. Noen kan nok oppfatte bevisstgjøring som et "angrep" på seg selv. Vi er forskjellig :)

Gjest Min mening i dag
Skrevet

Jeg synes overhodet ikke han latterliggjør angst. Jeg har hatt noen timer behandling hos ham og oppfattet slettes ikke at jeg ble utsatt for hverken latterliggjøring eller noen galgenhumor. Bevisstgjøring derimot var det mye av. Det er kanskje tøft for enkelte med angst, men det er viktig i behandlingen for å bli frisk av angsten, slik jeg ser det. Noen kan nok oppfatte bevisstgjøring som et "angrep" på seg selv. Vi er forskjellig :)

Da er jeg glad på dine vegne:) Jeg har ikke vært i behandling hos han, bare lest. Så du har nok mer peiling enn meg:) Ha en fin kveld!

Skrevet

Da er jeg glad på dine vegne:) Jeg har ikke vært i behandling hos han, bare lest. Så du har nok mer peiling enn meg:) Ha en fin kveld!

Takk det samme :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...