Gjest sommerblomsten Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Se: http://morgenbladet.no/samfunn/2012/tankeskiftet#.UVvqB1dv66c Ingvard Wilhelmsen i Tankeskiftet i Morgenbladet': ''– Det fine med folk som har angst, er at de må være både kreative og utholdende. Fine egenskaper, hvis du er på rett spor. Hvis du har kapasitet til å rote deg inn på et spor, har du alt som skal til for å komme deg ut igjen, sier han.'' 0 Siter
Gjest Min mening i dag Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Digger Ingvard Uff, liker han ikke så godt jeg.....føler på en måte at han latterlig gjør angst o.l. Fint med galgenhumor. Men I.Wilhelmsen treffer ikke meg på rett måte. 0 Siter
Gjest ogda Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Uff, liker han ikke så godt jeg.....føler på en måte at han latterlig gjør angst o.l. Fint med galgenhumor. Men I.Wilhelmsen treffer ikke meg på rett måte. Jeg synes overhodet ikke han latterliggjør angst. Jeg har hatt noen timer behandling hos ham og oppfattet slettes ikke at jeg ble utsatt for hverken latterliggjøring eller noen galgenhumor. Bevisstgjøring derimot var det mye av. Det er kanskje tøft for enkelte med angst, men det er viktig i behandlingen for å bli frisk av angsten, slik jeg ser det. Noen kan nok oppfatte bevisstgjøring som et "angrep" på seg selv. Vi er forskjellig 0 Siter
Gjest Min mening i dag Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Jeg synes overhodet ikke han latterliggjør angst. Jeg har hatt noen timer behandling hos ham og oppfattet slettes ikke at jeg ble utsatt for hverken latterliggjøring eller noen galgenhumor. Bevisstgjøring derimot var det mye av. Det er kanskje tøft for enkelte med angst, men det er viktig i behandlingen for å bli frisk av angsten, slik jeg ser det. Noen kan nok oppfatte bevisstgjøring som et "angrep" på seg selv. Vi er forskjellig Da er jeg glad på dine vegne:) Jeg har ikke vært i behandling hos han, bare lest. Så du har nok mer peiling enn meg:) Ha en fin kveld! 0 Siter
Gjest ogda Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Da er jeg glad på dine vegne:) Jeg har ikke vært i behandling hos han, bare lest. Så du har nok mer peiling enn meg:) Ha en fin kveld! Takk det samme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.