Gå til innhold

Togli - eller andre som kan tegnspråk

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg aner ikke, det var ingen av de tre, men jeg heller foreløbig mest mot vann / sjø - skal se om jeg husker å spørre neste gang h*n kommer innom sammen med en som er flinkere i tegnspråk. :o) Det er vanligvis noe helt konkret h*n vil ha bøker om, med mye bilder.

Ok:) Håper virkelig han får med seg noen som faktisk kan kommunisere med ham ;)

Fortsetter under...

Ok:) Håper virkelig han får med seg noen som faktisk kan kommunisere med ham ;)

Jada, h*n har vært hos oss mange, mange ganger og dette er vel første gangen jeg har vært ute for at den som er med ikke skjønner hva h*n mener.

Gjest togli

Jada, h*n har vært hos oss mange, mange ganger og dette er vel første gangen jeg har vært ute for at den som er med ikke skjønner hva h*n mener.

Det ansettes ofte ikke-kyndige tegnspråkbrukere på institusjoner for døve, men så lærer de det etter en tid... kan være han hadde med en nybegynner denne gangen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...