Gå til innhold

Hehe.. Syk drøm, ikke sant??

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke fan av Justin
Skrevet

Jeg vet ikke hva som foregår i hodet på meg når jeg sover.

Når jeg er våken, er jeg aldri voldelig, men i drømmene er jeg ofte voldelig.

Drømmene mine har som regel ingen mening.

I natt for eksempel, så drømte jeg om Justin Bieber, jeg drømte at han var på besøk der hvor jeg var, og så ble han glad i oss og skrev lapper til meg.

Men plutselig så drømte jeg om en haug med asylsøkere som bodde rett utenfor.

Disse asylsøkerne var temmelig hissige og etterhvert utviklet det seg flere slåsskamper.

Plutselig så bestemte jeg meg for å hjelpe til og da ble den ene asylsøkeren sint på meg.

Og så drømte jeg at jeg hadde en stor sekk på ryggen, og da jeg skulle gå igjennom en dør, så kom jeg borti en liten jente som satt på kjøkkenet, dette var i en barnebursdag.

Hun begynte å gråte og da jeg skulle gå og si unnskyld å trøste denne jenta så gikk jeg bort til en kjøtteigpakke i stedet.

Da ble jenta fortvilt fordi jeg ikke trøstet henne, men heller kjøtteigpakken.

Da jeg skulle trøste jenta, så ville hun ikke bli glad igjen, men etterhvert ble hun i bedre humør.

Og så gikk jeg ut til burdsdagsbarnet med den gaven jeg hadde kjøpt.

Og etter det ville ungene spille det spillet jeg hadde gitt og da ville også asylsøkerne også bli med.

Og så våknet jeg.

Jeg begynner å lure på om disse drømmene har noe med medisinene jeg går på å gjøre.

Går på seroquel.. Jeg har alltid hatt rare drømmer, men etter jeg startet med dem har det tatt helt kaka.

Justin Bieber liksom, jeg som ikke liker ham en gang, og hvor kom asylsøkerne fra? Og kjøtteigpakken ikke minst..

Jaja..men morsomt ble det da jeg våknet og skulle skrive hva jeg drømte:D

Fortsetter under...

Skrevet

Når det gjelder kjøttdeig, så skal visst ikke det være så sunnt å spise lenger p.g.a det høye saltinnholdet.

Kanskje du ubevisst har hørt om dette på nyhetene?

Gjest Ikke fan av Justin
Skrevet

Når det gjelder kjøttdeig, så skal visst ikke det være så sunnt å spise lenger p.g.a det høye saltinnholdet.

Kanskje du ubevisst har hørt om dette på nyhetene?

Jeg kan ikke huske det..

Jeg kan bare ikke skjønne hvordan jeg kunne trøste en kjøtteigpakke i søvne.. hehehe

stjernestøv
Skrevet

Man kan drømme så mye rart, artig hvis noen kunne tyde dem...

Gjest Ikke fan av Justin
Skrevet

Man kan drømme så mye rart, artig hvis noen kunne tyde dem...

Kanskje meningen var at jeg skulle ha kjøtteig til middag i dag?:D

stjernestøv
Skrevet

Kanskje meningen var at jeg skulle ha kjøtteig til middag i dag?:D

Sikkert :-)

Annonse

Skrevet

Jeg kan ikke huske det..

Jeg kan bare ikke skjønne hvordan jeg kunne trøste en kjøtteigpakke i søvne.. hehehe

Det kan jo hende at du bare var sulten da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...