Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reduserte fluanxol fra 8 mg til 4 mg for endel uker siden og det har gått over all forventning. Ingen bivirkninger og ingen symptomer på sykdom. Så tenkte selvfølgelig jeg at da kan jeg like godt redusere til 2 mg (med plan om å seponere helt). Men fornuften sa meg at jeg burde spørre psykiateren min først. Jeg var sikker på at han ville si at jeg kunne redusere ytterligere, men der tok jeg feil. Nei, sa han, du reduserer IKKE noe mer. Jeg ble litt sur og skuffet.

Nå tenker jeg at siden det går så bra som det gjør med meg, er jeg sikkert ikke syk. Jeg er ikke bipolar. Bare tull. Psykiateren kjenner meg ikke. Jeg er sikkert frisk, bare litt rar.

Men så er det en annen stemme som sier at nå må jeg skjerpe meg. Vil jeg virkelig tilbake til det livet jeg hadde? Joda, hypomaniene vil jeg gjerne ha, men ikke alt det andre. Jeg er ikke stabil, men de siste ukene har vært veldig fine (så vidt jeg husker).

Jeg vil gjerne gå våren og sommeren i møte i topp form. Så da får jeg vel fortsette å trille piller da. :-)

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet

Er nok lurt å ta litt medisiner, da er du tryggere :)

serenity777
Skrevet

Personlig har jeg hatt det mere stabilt etter jeg infant meg med att jeg antagelivis må gå på zyprexa resten av livet. Alle bytteforsøk, seponeringsforsøk o.l, de skapte bare ekstra symptomer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...