Gå til innhold

MUT (mobilt uteteam)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vet at i Kristiansand (og kanskje andre steder) har de noe som heter MUT. (Mobilt uteteam). Noen som vet om det finnes andre steder?

Mvh

Fortsetter under...

Skrevet

Slike team finnes mange steder i landet - med noe ulikt navn og noe forskjellige arbeidsmåter.

Skrevet

Slike team finnes mange steder i landet - med noe ulikt navn og noe forskjellige arbeidsmåter.

MUT - å dvs. ?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

MUT - å dvs. ?

Kanskje lese hele overskriften?

Skrevet

Du får foreslå en egen diagnosekode for folk som ikke leser hele overskrifter!

;-)

Alt vel,

Skrevet

Ok. Mobilt uteteam. Skal de melde fra til foreldere/politi eller...aldri hørt om dette systemet før....

Annonse

Skrevet

Du får foreslå en egen diagnosekode for folk som ikke leser hele overskrifter!

;-)

Alt vel,

Så MUT (mobilt uteteam) skal jeg automatisk skjønne hva er altså....javel.

Skrevet

OK, da får jeg prøve å skjønne hva det er - i mangel av forklaring..

Skrevet

Du kunne, for eksempel, bruke Google, og taste inn "Mobilt uteteam", og se hvilke resultater du får.

Skrevet

Du kunne, for eksempel, bruke Google, og taste inn "Mobilt uteteam", og se hvilke resultater du får.

Får prøve det da.

Skrevet

Ok. Mobilt uteteam. Skal de melde fra til foreldere/politi eller...aldri hørt om dette systemet før....

Skjønner hva MUT er. Det er jo i bare i noen kommuner i landet.

Hvordan skal jeg vite hva dette prsjoktetet er for noe - når jeg aldri har hørt om det i min kommune..?

Vil noen fortelle meg det ?

Skrevet

Hos oss kalles det akutt teamet. (Oslo). Jeg har benyttet meg av det diverse ganger og det har fungert veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...