Gå til innhold

Kan jeg våge å håpe?

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg føler meg bare bedre og bedre etter at jeg begynte med lithium. I påsken har jeg gledet meg over å gjøre ting som tidligere har vært et ork. Uroen har avtatt siste uke. Det eneste jeg reagerer på er at jeg prater veldig mye mer med folk.

Tror dere at det er en del av de opp og nedturene mine, eller kan jeg våge å håpe at dette skal vare.

Fortsetter under...

Gjest Poncho
Skrevet

Høres ut som meg da jeg gikk på litium dette. Nyt det og ha tro på at dette fortsetter. Gleder meg på dine vegne .-)

Gjest bølger
Skrevet

Høres ut som meg da jeg gikk på litium dette. Nyt det og ha tro på at dette fortsetter. Gleder meg på dine vegne .-)

Takk. Jeg har hatt så mange skuffelser før, så jeg er redd for en ny skuffelse hvis jeg tror det skal fortsette slik. Men jeg skal nyte det skikkelig mens det varer. Føler livet er godt. Det er slik det skal være. Og kanskje er det håp for meg også.

Skrevet

Prøv å ikke tenk på hva som er hva, det er umulig å svare på :)

Nyt det :)

Gjest bølger
Skrevet

Prøv å ikke tenk på hva som er hva, det er umulig å svare på :)

Nyt det :)

Ja jeg nyter det :-) Det er så fantastisk å kjenne at tungsinnet er borte. Og nå når uroen også har avtatt, så kan jeg ikke få det bedre.

Men frykten for at dette bare er noe kortvarig ligger der, men jeg skal prøve å fortrenge den tanken og ta vare på hver dag jeg får ha det slik.

Skrevet

Ja jeg nyter det :-) Det er så fantastisk å kjenne at tungsinnet er borte. Og nå når uroen også har avtatt, så kan jeg ikke få det bedre.

Men frykten for at dette bare er noe kortvarig ligger der, men jeg skal prøve å fortrenge den tanken og ta vare på hver dag jeg får ha det slik.

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...