Gå til innhold

Gleder du deg hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder du deg til noe hver dag? Er det andre som følger det rådet og har nytte av det?

Idag var min første tanke at det er deilig å våkne til fuglekvitter - og ikke minst legge merke til det!

Det er vår....

Fortsetter under...

Gjest prust
Skrevet

Det er vel ikke sånn at jeg aktivt tenker tanken på hva jeg gleder meg til hver dag - men jeg har mye å være glad for hver eneste dag, både små og store ting.

I dag gleder jeg meg over (nok en) nydelig dag med blå himmel og sol, gleder meg til å legge på splitter nytt sengetøy (kjøpte det i går, vasket det og hang det ut, så det kommer til å lukte VÅR i senga!), gledet meg over at ene jenta er helt fin i beinet sitt igjen og over at mannen skal lage middag i dag :-)

Kanskje rekker vi å ta en skitur i kveld også :-)

stjernestøv
Skrevet

Det er alltid noe å glede seg over, smått eller stort :-)

Den som leter han finner....

Gjest bølger
Skrevet

Jeg gleder meg over hver dag jeg får ha det godt. Jeg trenger ingenting spesielt å glede med til, for alt gjør godt da. Men en tur i skogen i det fine været gir noen ekstra pluss, så det tror jeg at jeg skal gjøre.

Gjest i villlrede
Skrevet

Jeg mater hjernen min hele tiden og forteller den at det som er rundt meg er pent å se på, naturen er vakker, katten er fin, maten er god osv, selv om jeg ikke alltid har den følelsen av at det er sånn. Tenker at hvis jeg tenker positivt så vil også følelsene etter hvert komme etter?

Skrevet

Det er vel ikke sånn at jeg aktivt tenker tanken på hva jeg gleder meg til hver dag - men jeg har mye å være glad for hver eneste dag, både små og store ting.

I dag gleder jeg meg over (nok en) nydelig dag med blå himmel og sol, gleder meg til å legge på splitter nytt sengetøy (kjøpte det i går, vasket det og hang det ut, så det kommer til å lukte VÅR i senga!), gledet meg over at ene jenta er helt fin i beinet sitt igjen og over at mannen skal lage middag i dag :-)

Kanskje rekker vi å ta en skitur i kveld også :-)

Gledelig innlegg å lese :)

Annonse

Skrevet

Det er alltid noe å glede seg over, smått eller stort :-)

Den som leter han finner....

Ja, det er visst det :)

Skrevet

Jeg gleder meg over hver dag jeg får ha det godt. Jeg trenger ingenting spesielt å glede med til, for alt gjør godt da. Men en tur i skogen i det fine været gir noen ekstra pluss, så det tror jeg at jeg skal gjøre.

Prøv å glede deg til noe også på dårlige dager :) Det kan dempe litt.

Skrevet

Jeg mater hjernen min hele tiden og forteller den at det som er rundt meg er pent å se på, naturen er vakker, katten er fin, maten er god osv, selv om jeg ikke alltid har den følelsen av at det er sånn. Tenker at hvis jeg tenker positivt så vil også følelsene etter hvert komme etter?

Det har jeg faktisk ikke tenkt over :)

Du er flink :)

Gjest bølger
Skrevet

Prøv å glede deg til noe også på dårlige dager :) Det kan dempe litt.

Jeg vet ikke om det alltid er så enkelt. Kommer vel an på hvor nedfor jeg føler meg, men må jo prøve.

Skrevet

Jeg vet ikke om det alltid er så enkelt. Kommer vel an på hvor nedfor jeg føler meg, men må jo prøve.

Jeg tvang meg selv forrige gang. Det funka litt for meg - men det trenger selvsagt ikke være slik for deg.

Skrevet

Jeg er ikke så flink til dette, men etter at jeg reduserte ap har det blitt bedre. Nå føler jeg at gleden bobler i meg. Jeg kunne vært et bittert kvinnemenneske, men det er jeg ikke.

La våren komme! Jeg er klar!

Annonse

Skrevet

Jeg er ikke så flink til dette, men etter at jeg reduserte ap har det blitt bedre. Nå føler jeg at gleden bobler i meg. Jeg kunne vært et bittert kvinnemenneske, men det er jeg ikke.

La våren komme! Jeg er klar!

Våren er en herlig tid - for min del den beste årstiden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...