Gå til innhold

Sånn skal jeansen sitte over rumpa!

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia

Hvorfor er det da ikke *rumpespeil* i jeansbutikkene.

Jeg liker lange overdeler, for da synes ikke mion flate rumpe og store mage så godt!

Jeg har en tendens til å ende opp med Nudie eller Diesel fra Carlings, og der har de store, fine, flyttbare speil sånn at jeg får sett også bakfra iallefall. Om butikken ikke skulle ha ekstra speil er jeg som regel alltid utstyrt med et lommespeil i veska jeg da hehe... ;-p

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Mary Poppins

4

• Bookworm

2

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Jo, jeg har da merket meg at jeans uten lommer eller med små lommer plassert høyt gjør baken stor... :-(

Jeg skjønner egentlig ikke at jeans uten lommer gir stor rumpe, for hos meg er det motsatt.....? Store lommer gir større rumpe hos meg...

Gjest Elextra

Jeg har en tendens til å ende opp med Nudie eller Diesel fra Carlings, og der har de store, fine, flyttbare speil sånn at jeg får sett også bakfra iallefall. Om butikken ikke skulle ha ekstra speil er jeg som regel alltid utstyrt med et lommespeil i veska jeg da hehe... ;-p

''Jeg har en tendens til å ende opp med Nudie eller Diesel''

Men du er jo ei lita flis! For oss med litt mer voksne ;) rumper passer True Religion og Seven for all Mankind godt :P. Ikke billige, men...

''Aldri tenkt på det der før.''

Ja, her var det mange nye "regler", men det er da gammelt nytt at f.eks. små lommer høyt oppe på rompa gir deg stor rompe eller at store lommer svært langt nede gir deg korte bein! :P

Takk. Nå ble jeg skikkelig deprimert.. :0X

Gjest Kayia

Er ikke særlig forfengelig, da... for dette har jeg virkelig ikke tenkt på...

Har mest vært opptatt av om det var plass til kort-mappa i lomma, eller en kam- eller liknende ;-)

Eh... med fare for å tråkke i klaveret - du er mann du sangsol, sant...? :)

Annonse

Selvfølgelig tenker jeg på hvordan buksen sitter bak, og selvfølgelig tenker ikke du på det ;-)

''Selvfølgelig tenker jeg på hvordan buksen sitter bak, og selvfølgelig tenker ikke du på det ;-)''

*haha* Joda, jeg prøver å få sett hvordan rumpa mi ser ut når jeg prøver bukse, men jeg har aldri tenkt på at lommene må sitte sånn eller sånn og at sømmene må gå sånn eller slik liksom.

Gjest Elextra

''Selvfølgelig tenker jeg på hvordan buksen sitter bak, og selvfølgelig tenker ikke du på det ;-)''

*haha* Joda, jeg prøver å få sett hvordan rumpa mi ser ut når jeg prøver bukse, men jeg har aldri tenkt på at lommene må sitte sånn eller sånn og at sømmene må gå sånn eller slik liksom.

''Joda, jeg prøver å få sett hvordan rumpa mi ser ut når jeg prøver bukse, men jeg har aldri tenkt på at lommene må sitte sånn eller sånn og at sømmene må gå sånn eller slik liksom.''

Enig i det. Jeg synes nesten man ikke trenger speil ved prøving av jeans - en kjenner godt på seg om den sitter riktig. Dog må jeg selvfølgelig se hvordan den tar seg ut likevel.

Å, nå fikk jeg lyst på nye jeans, gitt! Må bare gå ned 10 kg. først :x

Gjest Kayia

''Jeg har en tendens til å ende opp med Nudie eller Diesel''

Men du er jo ei lita flis! For oss med litt mer voksne ;) rumper passer True Religion og Seven for all Mankind godt :P. Ikke billige, men...

http://www.newjeansus.com/images/large/true/%20177Women-s-Skinny-jeans_03_LRG.jpg

http://cache1.bigcartel.com/product_images/6488/300.jpg

Disse eller? Har aldri prøvd noen av dem - ser ikke ut som en smashing rumpe i disse er så mye større enn min da ;-) Forresten sikker på at også du ville sett strålende ut i disse jeg da ;-) http://www.greatdenim.com/wp-content/uploads/2012/10/Diesel-Jeans.jpg Prøv - Carlings som fører dem her i byen. Hvor kjøper du dine?

Gjest Kayia

Selvfølgelig tenker jeg på hvordan buksen sitter bak, og selvfølgelig tenker ikke du på det ;-)

''Selvfølgelig tenker jeg på hvordan buksen sitter bak, og selvfølgelig tenker ikke du på det ;-)'' Haha, sånn er det nok ja, og selvfølgelig ligner jeg mer på deg der ;D

Gjest sangsol

Jeg tenker ikke på slike regler som står her, men klart jeg bryr meg om hvordan jeansen sitter over rumpa!

Skal jeg ha jeans til å gå på tur i skogen eller fiske i, men ellers er det alfa omega for et par jeans at de sitter godt og gir meg god figur :-).

Jeg velger også jeans basert på hvordan den føles på. Må ikke stramme- men heller ikke være for vid. Dessuten vil jeg ha lommer. Vil ikke ha blomster eller mønster på buksene. Foretrekker en ren farge.

Annonse

Gjest Elextra

http://www.newjeansus.com/images/large/true/%20177Women-s-Skinny-jeans_03_LRG.jpg

http://cache1.bigcartel.com/product_images/6488/300.jpg

Disse eller? Har aldri prøvd noen av dem - ser ikke ut som en smashing rumpe i disse er så mye større enn min da ;-) Forresten sikker på at også du ville sett strålende ut i disse jeg da ;-) http://www.greatdenim.com/wp-content/uploads/2012/10/Diesel-Jeans.jpg Prøv - Carlings som fører dem her i byen. Hvor kjøper du dine?

Kom på nå at jeg har kjøpt jeansene av nevnte merker i USA, men tror de finnes i Oslo også. De har modeller av ulikt snitt, hos True Religion passer modellen Becky meg (litt høyere i livet) :P.

Har også hatt Diesel, men synes de fleste modellene jeg har prøvd eller sett har vært svært lave i livet, for en som er større enn 26''. Skal ta en kikk neste gang jeg går forbi en Carlings :P.

Gjest Kayia

Kom på nå at jeg har kjøpt jeansene av nevnte merker i USA, men tror de finnes i Oslo også. De har modeller av ulikt snitt, hos True Religion passer modellen Becky meg (litt høyere i livet) :P.

Har også hatt Diesel, men synes de fleste modellene jeg har prøvd eller sett har vært svært lave i livet, for en som er større enn 26''. Skal ta en kikk neste gang jeg går forbi en Carlings :P.

Jeg MÅ ha dem lave jeg :) Høyt liv gir meg en kulemage jeg egentlig ikke har, ser bare helt noldus ut. Men du er inne på noe - mulig det er fordi jeg bruker 25"/26"..

Mary Poppins

Jeg kjøper mine jeans på Zara jeg! De jeg bruker mest nå om dagen koster 299kr og sitter som et skudd:-)

Gjest Elextra

Jeg kjøper mine jeans på Zara jeg! De jeg bruker mest nå om dagen koster 299kr og sitter som et skudd:-)

''Jeg kjøper mine jeans på Zara jeg! De jeg bruker mest nå om dagen koster 299kr og sitter som et skudd:-)''

Høres flott ut! :)

Jeg bør kanskje sjekke ut de fra Zara, men vanligvis synes jeg ikke billigjeans sitter særlig bra (på meg).

Mary Poppins

''Jeg kjøper mine jeans på Zara jeg! De jeg bruker mest nå om dagen koster 299kr og sitter som et skudd:-)''

Høres flott ut! :)

Jeg bør kanskje sjekke ut de fra Zara, men vanligvis synes jeg ikke billigjeans sitter særlig bra (på meg).

Akkurat når det gjelder jeans må jeg si jeg faktisk ikke synes det er stor forskjell på billige og dyre jeans men det er nok veldig individuelt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...