Gå til innhold

Slettetast NOKIA

Anbefalte innlegg

Gjest BestemorUlv

Kan nesten ikke spørre om dette, for det er pinlig. Gammel bestemor har ny mobil (kunne ikke den gamle noe særlig heller), det er en Nokia 3720 classic. Stort tastatur, trodde den skulle være lett å lære. Men ikke for meg, nei. Nå skrev jeg noe feil (første gangs forsøk) og vil slette. Ikke en tast passer til det. Leser håndboka. Det står ingen steder. Resonnerer meg til at slettetasten må være i nærheten av de øverste navigeringstastene, men finner ikke.

Har noen maken telefon og kan forklare meg dette? Når man har skrevet feil, vil man gjerne ta bort - men finner ikke ut hvordan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390285-slettetast-nokia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...