Gjest Moderator Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Det er nå kun noen få dager igjen før den nye versjonen av doktoronline.no blir lansert. Her ligger litt mer informasjon: http://www.klikk.no/helse/doktoronline/article827854.ece 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Dette blir spennende! Har ventet lenge på at DOL også skal fungere bra på mobil og nettbrett! 0 Siter
Gjest Jyvi Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Blir det skifte av software i løpet av natten? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Brukerne må forvente noe dårligere service fra min side (og muligens fra andre fagpersoner) i de første dagene etter oppgraderingen. Det kan ta litt tid å bli helt fortrolig med systemet. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Hei! Det blir kjekt med bedre sider som passer til ipad :-) Ellers lurer jeg på kan jeg finne mine gamle innlegg etter dette eller blir alt borte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.