Gå til innhold

- Skremmende å bli sugd opp i romskip

Anbefalte innlegg

Gjest DOLine
Skrevet

http://www.seher.no/914526/gry-jannicke-jarlum-kommuniserte-med-utenomjordiske

''I torsdagens «4-stjerners middag» forteller Gry Jannicke Jarlum om den dramatiske dagen da hun skal ha blitt bortført av utenomjordiske vesener.

- Vi så på dem i 35 minutter og på det tidspunktet visste jeg ikke at de hadde tatt meg med. Det fant jeg ikke ut før jeg tok hypnose senere. De tok det vekk fra minnet mitt, men det kan jeg forstå, fordi det er veldig skremmende å bare bli sugd opp i et romskip, sier Jarlum.

- Etter hvert utviklet det seg til å bli femtegradskontakt, som er kommunikasjon. Og det er veldig heavy.''

Er det noen som vet hva en "femtegradskontakt" er?

Gjest nickløsheletida
Skrevet

Du tror vel ikke på den dama?

Gjest togli
Skrevet

Tror så absolutt ikke jeg ville tatt dette for en god fisk altså ;)

Dama sliter antagelig med noe som gjør at dette føltes "virkelig"for henne...

Gjest Nattbaker
Skrevet

Tror så absolutt ikke jeg ville tatt dette for en god fisk altså ;)

Dama sliter antagelig med noe som gjør at dette føltes "virkelig"for henne...

I gamle dager var det noen folk som "så" "tusser og troll".

Noen folk begynte å "se" "ufoer" etter at en spillefilm om "ufoer" ble sendt for en del tiår tilbake.

Gjest Nattbaker
Skrevet

Fra et TV program:

Flere har fortalt om "bortføringer til Ufo" i forbindelse med at de var ute og kjørte bil.

Det ble fortalt at flere som hadde disse opplevelsene hadde en spesiell lidelse der de ikke greide å skille mellom drøm og virkelighet, en slags "mellomtilstand" mellom søvn og våkenhet. . De kunne duppe av i et brøkdel av et sekund eller få sekunder mens de kjørte bil, og billysene fra bilen i mot kan "ha blitt til ufo" og en drøm om borføring har for de opplevdes som virkelig.

Skrevet

''Er det noen som vet hva en "femtegradskontakt" er? – DOLine''

Ja; kronisk funksjonshemning, som forhindrer henne i å se forskjell på fantasi og virkelighet.

Gjest DOLine
Skrevet

Fra et TV program:

Flere har fortalt om "bortføringer til Ufo" i forbindelse med at de var ute og kjørte bil.

Det ble fortalt at flere som hadde disse opplevelsene hadde en spesiell lidelse der de ikke greide å skille mellom drøm og virkelighet, en slags "mellomtilstand" mellom søvn og våkenhet. . De kunne duppe av i et brøkdel av et sekund eller få sekunder mens de kjørte bil, og billysene fra bilen i mot kan "ha blitt til ufo" og en drøm om borføring har for de opplevdes som virkelig.

Den teorien er helt usannsynlig.

Gjest Nattbaker
Skrevet

Den teorien er helt usannsynlig.

Hvorfor?

Gjest mohohaha
Skrevet

Fra et TV program:

Noe a la narkolepsi og søvnparalyse da?

Jeg har hatt søvnparalyse, ikke mens jeg er ute og kjører da, men når jeg skal til å sovne... første gangen jeg fikk det trodde jeg faktisk det var onde makter eller en ufo som svevde over meg og ville suge ut sjela mi...

Veldig skremmende og følges veldig reelt, kroppen var lammet og jeg klarte ikke snakke...

Tror nok mange av de som har opplevd overnaturlige ting egentlig bare har vært utsatt fra et "puss" fra sinnet, om det er søvnparalysetilstander eller psykose...

fylleangst kan også gi hallusinasjoner :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...