Gå til innhold

Nattangst

Gjest Dette er fryktelig

Anbefalte innlegg

Gjest Dette er fryktelig
Skrevet

Har opplevd noe de siste ukene som skremmer vettet av meg.

Sover lite. Og akkuret i det jeg skl sovne så blir kroppen min stiv av skrekk på en måte. Stritter i mot søvn. Føles som jeg eksploderer, beina rister og som om jeg er livredd for å sove. Men det er jo det jeg så gjerne vil. Jeg sover en forferdelig søvn bare sekunder om gangen før jeg spretter opp igjen.

På dagtid kribler det på en rar måte i hele kroppen. Føler meg syk og svimmel.

Har lenge hatt det ekstremt slitsomt.

I natt måtte jeg ta en Sobril for å holde ut. men vet at dt ikke er bra. Så må unngå det framover. Men nå gruer jeg meg til natta allerede.

Og jeg som er så trøtt og alltid har gledet meg til kvelden.

Hva i alle dager kan dette være?? Og hva kan jeg evt bruke fremover som er bedre enn Sobril?

Håper NHD svarer:-) Hjelp meg.Vet at det er mye skrive feil her, men noe tull her så får ikke rettet de opp....

Gjest Dette er fryktelig
Skrevet

Seroquel?

Hva er det? Mye bivirkninger?

stjernestøv
Skrevet

Hva er det? Mye bivirkninger?

Det er et ap, og hjelper deg å sove. Jeg har ikke bivirkninger av den.

Gjest Dette er fryktelig
Skrevet

Det er et ap, og hjelper deg å sove. Jeg har ikke bivirkninger av den.

Men man blir vel avhengig? Eller kan jeg evt slutte med det samme om det ikke fungerer, uten problemer?

Ellers glad for svar fra deg.

stjernestøv
Skrevet

Men man blir vel avhengig? Eller kan jeg evt slutte med det samme om det ikke fungerer, uten problemer?

Ellers glad for svar fra deg.

Du blir ikke avhengig av seroquel, og kan slutte når du vil. Mange bruker det for søvn :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...