Gå til innhold

Økt angst av zeldox?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Kan zeldox gi angst?

Sliten av folk og urolig, fjernfølelse og når jeg gikk ute i går forsvant alt litt. Måtte tenke "jeg er her, jeg er her". dette er vel angst?

Da jeg tok solian hadde jeg ikke dette, økte zeldox for ca to uker siden. Har det med det å gjøre,går det over?

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet

Tar alltid rare medisiner jeg som ingen har erfaring med :-)

Skrevet

jeg fikk angst og sinne av zeldox

måtte slutte på den

Skrevet

Tar alltid rare medisiner jeg som ingen har erfaring med :-)

Hvorfor sier du forget it? Er ikke dette viktig?

serenity777
Skrevet

Zeldox er ikke særlig bra. Min erfaring, begge mine forsøk med den måtte avbrytes etter en måneds tid.

stjernestøv
Skrevet

Zeldox er ikke særlig bra. Min erfaring, begge mine forsøk med den måtte avbrytes etter en måneds tid.

Hvorfor er ikke zeldox bra? Fikk du angst av den? Håper du svarer :-)

Merker jeg er mer "åpen" nå enn da jeg tok solian, åpenheten gjør meg istand til å ta inn energier igjen. Det fører til angst og slitenhet.

Annonse

stjernestøv
Skrevet

jeg fikk angst og sinne av zeldox

måtte slutte på den

Javel, da har det muligens en sammenheng, takk :)

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor sier du forget it? Er ikke dette viktig?

Jo, veldig viktig. Men følte meg så dum når ingen kunne svare, men nå har jeg jo fått svar. Og angsten kan ha sammenheng med zeldox tydeligvis.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dessverre er det slik at for de antipsykotika som reklamerer med fravær av trøttende/dempende effekt, er det slett ikke sjelden at en får økt angst. Du er langt fra alene om å ha opplevd dette.

stjernestøv
Skrevet

Hei :) Ok, da vet jeg det. Skulle ønske jeg kunne tatt noe for angsten annet enn vival, får ta det opp med behandler.

serenity777
Skrevet

Hvorfor er ikke zeldox bra? Fikk du angst av den? Håper du svarer :-)

Merker jeg er mer "åpen" nå enn da jeg tok solian, åpenheten gjør meg istand til å ta inn energier igjen. Det fører til angst og slitenhet.

Jeg fikk veldig merkelig søvnmønster av den såkalt somnolens. DVS att fra å være lys våken til dyp søvn så tok det 1 til 2 minutter, og det kom som kastet på. Jeg kunne styre det såppass att jeg kjørte trygt i bil ol. Men det var veldig upraktisk, og isteden for å sove om natten ble jeg trett etter noen få timer, og sovnet på momanget bare jeg la meg ned, og var helt borte i 4-5 timer. Så isteden for vanlig søv så ble det to økter på 4-5 timer, som jeg skjelden kunne forutse.

Ellers så fikk jeg økt angst slik som deg, og den virket ikke som den skulle på min angivelige schizofreni. Jeg fungerer igrunn best på zyprexa og solian. zyprexa er eneren, men synd med fedmen som jeg har fått.

stjernestøv
Skrevet

Ok, takk for svaret :)

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...