stjernestøv Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Kan zeldox gi angst? Sliten av folk og urolig, fjernfølelse og når jeg gikk ute i går forsvant alt litt. Måtte tenke "jeg er her, jeg er her". dette er vel angst? Da jeg tok solian hadde jeg ikke dette, økte zeldox for ca to uker siden. Har det med det å gjøre,går det over? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2013 Forfatter Skrevet 6. april 2013 Tar alltid rare medisiner jeg som ingen har erfaring med :-) 0 Siter
miakami Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 jeg fikk angst og sinne av zeldox måtte slutte på den 0 Siter
Gondor Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Tar alltid rare medisiner jeg som ingen har erfaring med :-) Hvorfor sier du forget it? Er ikke dette viktig? 0 Siter
serenity777 Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Zeldox er ikke særlig bra. Min erfaring, begge mine forsøk med den måtte avbrytes etter en måneds tid. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. april 2013 Forfatter Skrevet 7. april 2013 Zeldox er ikke særlig bra. Min erfaring, begge mine forsøk med den måtte avbrytes etter en måneds tid. Hvorfor er ikke zeldox bra? Fikk du angst av den? Håper du svarer :-) Merker jeg er mer "åpen" nå enn da jeg tok solian, åpenheten gjør meg istand til å ta inn energier igjen. Det fører til angst og slitenhet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. april 2013 Forfatter Skrevet 7. april 2013 jeg fikk angst og sinne av zeldox måtte slutte på den Javel, da har det muligens en sammenheng, takk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. april 2013 Forfatter Skrevet 7. april 2013 Hvorfor sier du forget it? Er ikke dette viktig? Jo, veldig viktig. Men følte meg så dum når ingen kunne svare, men nå har jeg jo fått svar. Og angsten kan ha sammenheng med zeldox tydeligvis. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. april 2013 Skrevet 8. april 2013 Dessverre er det slik at for de antipsykotika som reklamerer med fravær av trøttende/dempende effekt, er det slett ikke sjelden at en får økt angst. Du er langt fra alene om å ha opplevd dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. april 2013 Forfatter Skrevet 8. april 2013 Hei Ok, da vet jeg det. Skulle ønske jeg kunne tatt noe for angsten annet enn vival, får ta det opp med behandler. 0 Siter
serenity777 Skrevet 8. april 2013 Skrevet 8. april 2013 Hvorfor er ikke zeldox bra? Fikk du angst av den? Håper du svarer :-) Merker jeg er mer "åpen" nå enn da jeg tok solian, åpenheten gjør meg istand til å ta inn energier igjen. Det fører til angst og slitenhet. Jeg fikk veldig merkelig søvnmønster av den såkalt somnolens. DVS att fra å være lys våken til dyp søvn så tok det 1 til 2 minutter, og det kom som kastet på. Jeg kunne styre det såppass att jeg kjørte trygt i bil ol. Men det var veldig upraktisk, og isteden for å sove om natten ble jeg trett etter noen få timer, og sovnet på momanget bare jeg la meg ned, og var helt borte i 4-5 timer. Så isteden for vanlig søv så ble det to økter på 4-5 timer, som jeg skjelden kunne forutse. Ellers så fikk jeg økt angst slik som deg, og den virket ikke som den skulle på min angivelige schizofreni. Jeg fungerer igrunn best på zyprexa og solian. zyprexa er eneren, men synd med fedmen som jeg har fått. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2013 Forfatter Skrevet 9. april 2013 Ok, takk for svaret Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.