Gjest Anonym redd jente Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Hei, jeg er en jente på 15 år som er kjempereredd. Jeg har nettopp merket en rar kul på venstre side av magen og lurer på hva det er? Jeg har ikke noe lignende på høyresiden og den ligger langt nedre på venstre side av magen! Kan noen hjelpe meg?.. 0 Siter
larynx1365381405 Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Jeg ville fått meg en legetime på mandag, men hvis det blir verre og vondt, ville jeg tatt en tur til legevakta - om ikke annet så for å snakke med noen som forhåpentligvis kan berolige deg. Lurt å ikke dra alene. Det kan være så enkelt som brokk, men jeg skjønner at du blir engstelig. Er det noen voksne rundt deg som du kan snakke med? Tror ingen kan gi deg diagnose eller sånt over nett. Lykke til! 0 Siter
Gjest nalolo Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Det kan faktisk være tykktarmen din du kjenner eller en lymfeknute . Oppsøk lege om du engster deg for dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.