Gå til innhold

Cantharis og blærebetennelse

Anbefalte innlegg

Jeg merket symptomer til blærebetennelse i forigår og begynte jeg å ta Cantharis D6 (anbefalt av min onkel som er homeopat på hobbybasis).

Jeg følte meg bedre en liten stund men i dag er det verre igjen, og jeg oppdaget litt blod i urinen (svært lite).

Bør jeg oppsøke lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39046-cantharis-og-bl%C3%A6rebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal oppsøke lege.

det at det er blod i urinen din tyder på at du har gått en stund , og at slimhinnene er irreterte over en type bakterie....

Går du for lenge uten beh. risikerer du nyrebekkenbetennelse.

Ta med en morgenurin og legen sender den inn til bac. undersøkelse.

Lykke til

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære Lucretia,

Cantharis er en av de mest brukte homøopatiske medisiner mot symptomer på blærekatarr. Likevel hender det at infeksjonen går videre og blod i urinen tyder på at slimhinnene er skadet. I uheldige tilfeller kan infeksjonen spre seg til nyrene og gi feber, nedsatt allmenntilstand og ryggsmerter. Jeg synes du skal oppsøke lege med en urinprøve slik som dine symptomer nå utvikler seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...