Gå til innhold

Nytt oppsett på DOL - jøje meg!

Anbefalte innlegg

Hvorfor kunne jeg ikke bruke e-post, passord og nicket som jeg hadde på gamle Dol? For å komme inn her måtte jeg opprette nytt av alt...Hva skjer med min gamle bruker da?

Litt vanskelig å si hva som har skjedd her, men hvis du sender meg en pm med brukernavn, så skal jeg sjekke opp. :)

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hildeadmin

15

• Mirabell

9

• påskelilje

8

• annlovindaen

8

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Admin Doktoronline

Hvorfor kunne jeg ikke bruke e-post, passord og nicket som jeg hadde på gamle Dol? For å komme inn her måtte jeg opprette nytt av alt...Hva skjer med min gamle bruker da?

Hildeadmin er på saken, ser jeg, og sjekker opp for deg.

Til info: Det er åpnet opp for at brukerne kan velge om de skal oppgi brukernavn eller epost for å logge seg inn, siden vi har fått enkelte henvendelser om problemer med å logge inn med brukernavnet sitt. Mer informasjon om dette er underveis og vil bli synlig også utenfor forumet. :)    

Merker jeg må venne meg litt til dette! Menn hallo folkens! :-) Hvordan finner vi "svar til meg" - er det helt borte?

Hjelpes meg, her trengs det tilvenning merker jeg - men jeg bestemmer meg for ikke å gi meg enda. Jeg får bruke litt tid og forsøke å finne fram her inne, for jeg har ikke lyst til å forlate DOL, heller...

Gjest Admin Doktoronline

Hjelpes meg, her trengs det tilvenning merker jeg - men jeg bestemmer meg for ikke å gi meg enda. Jeg får bruke litt tid og forsøke å finne fram her inne, for jeg har ikke lyst til å forlate DOL, heller...

Tror det er et typisk "learning-by-doing"-prosjekt å venne seg til den nye løsningen. Virker som om mange synes det har gått lettere enn forventet, men det vil jo ta noe tid før man får full oversikt hvis man ikke er vant til tilsvarende forumløsninger fra før.

Hildeadmin er på saken, ser jeg, og sjekker opp for deg.

Til info: Det er åpnet opp for at brukerne kan velge om de skal oppgi brukernavn eller epost for å logge seg inn, siden vi har fått enkelte henvendelser om problemer med å logge inn med brukernavnet sitt. Mer informasjon om dette er underveis og vil bli synlig også utenfor forumet. :)    

Takk :) kommer vel til å bruke den nyopprettede profilen, men trenger jo ikke å ha 2 profiler her :) Den gamle fungerer jo ikke likevell så.

Endret av thallula

Annonse

påskelilje

Trykk på svar :)

Jeg klarte det jo. Men jeg må slytte kursoren ned til nedenfor sitatboksen som kommer opp. Teit. Burde jo være slik at en bare kan begynne å skrive med en gang. Men nå skjønner jeg det :P

Har jeg ikke funnet et fint bilde?

Annonse

Flott med et mer oppdatert format. Ikke minst at det fungerer på andre plattformer enn pc.

Det er jo slike forumløsninger som er det normale, ikke den antikvariske løsningen som var her tidligere. 

Synes "vis nytt innhold"  knappen er genial å bruke, bør nesten ikke gå inn på  enkeltforum lengre. Ser at man enkelt kan komme til siste skrevne innlegg i tråden, men er det ikke mulig å komme rett til siste uleste innlegg i tråden? I andre lignende fora jeg har vært på kommer man automatisk til siste uleste innlegg. På den måten slipper man all scrolling. 

Flott med et mer oppdatert format. Ikke minst at det fungerer på andre plattformer enn pc.

Det er jo slike forumløsninger som er det normale, ikke den antikvariske løsningen som var her tidligere. 

Synes "vis nytt innhold"  knappen er genial å bruke, bør nesten ikke gå inn på  enkeltforum lengre. Ser at man enkelt kan komme til siste skrevne innlegg i tråden, men er det ikke mulig å komme rett til siste uleste innlegg i tråden? I andre lignende fora jeg har vært på kommer man automatisk til siste uleste innlegg. På den måten slipper man all scrolling. 

Det skal være en liten prikk før trådtittelen på tråder der det finnes innlegg du ikke har lest. Trykker du på denne prikken kommer du til første uleste. :)

Det skal være en liten prikk før trådtittelen på tråder der det finnes innlegg du ikke har lest. Trykker du på denne prikken kommer du til første uleste. :)

Aha! Den prikken glemte jeg å teste ut. Takk for oppklaringen.  :)

Det hadde ikke gjort noe å fått ikonet "vis nytt innhold" litt større slik at man lettere ser det med en gang. Slik det er nå er det såpass mange forstyrrende elementer med reklame og info. Men den "velkommen til nytt forum" boksen skal kanskje bort etterhvert, slik at trådens start kommer lengre opp?

Og ikke minst så hadde det vært veldig flott å fått link til "vis nytt innhold" nederst på siden også. 

annlovindaen

Jo - du kommer lett til siste leste innlegg i tråden også der. Du har det også som et valg der  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...