Gå til innhold

Angst av at alle kan se hvor vi leser og hva :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på dol kan jo alle se hva vi leser osv nå... det er litt ekkelt. 

Flere som synes det? 

Kan jo bli litt paranoid av det - men sikkert en vanesak (håper jeg)...

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet

Kan de det?

Det visste jeg ikke, litt ekkelt det da :unsure:

Skrevet

Det er ikke flere som leser hva vi skriver nå enn før. Men hvis du kommer fra et lukket forum, så er det klart forskjellen er stor. Da er det like greit å holde seg til det lukkede ...

Skrevet

Man kan huke av at man ikke skal synes når man logger inn.

Skrevet

Her på dol kan jo alle se hva vi leser osv nå... det er litt ekkelt. 

Flere som synes det? 

Kan jo bli litt paranoid av det - men sikkert en vanesak (håper jeg)...

Akkurat den problemstillinga skjønner jeg ikke; det var da minst like gjennomsiktig før? F.eks at vi kunne søke på "forfatter"? Nå er jeg svært lite paranoid, men for de som var interessert i denslags var det rimelig lett å orientere seg om hvem som var pålogga eller hvem som skreiv hva? Ikke veit jeg, aner ikke om jeg husker brukernavn og passord, engang..  

Jaja, nå må jeg betale regninger  ;)

Nicklusheletida
Skrevet

Hvor da?

Annonse

Skrevet

Akkurat den problemstillinga skjønner jeg ikke; det var da minst like gjennomsiktig før? F.eks at vi kunne søke på "forfatter"? Nå er jeg svært lite paranoid, men for de som var interessert i denslags var det rimelig lett å orientere seg om hvem som var pålogga eller hvem som skreiv hva? Ikke veit jeg, aner ikke om jeg husker brukernavn og passord, engang..  

Jaja, nå må jeg betale regninger  ;)

Næi... det var ikke sånn før... :)

Skrevet

Kan de det?

Det visste jeg ikke, litt ekkelt det da :unsure:

Jepp, det kan de... :unsure: men vi kan jo huke av som sør skriver  ;)

stjernestøv
Skrevet

Vet ikke hvor jeg hukker av det, vet du?

Jeg kan jo ikke se slike ting, eller hvor mange medlemmer det er som du skrev på åpent. Står at jeg ikke har tilgang, rart. :huh:

Skrevet

Vet ikke hvor jeg hukker av det, vet du?

Jeg kan jo ikke se slike ting, eller hvor mange medlemmer det er som du skrev på åpent. Står at jeg ikke har tilgang, rart. :huh:

Gå inn på "forum" og så skroller du helt ned... der står alt det der  ;) Huff, jeg synes dette er litt tungvint jeg, alt er mye tregere, men jeg håper det bare er en vanesak og at man må lære seg det.

stjernestøv
Skrevet

Oi, er jo litt skummelt det for meg som er pålogget ganske mye, neida :P

Men forstod ikke hvor man huket av for at det ikke skulle vise pålogget.

Skrevet

Stjernestøv og andre: Der jeg skrev inn brukernavn og passord, så ble jeg spurt om jeg ville være synlig, mener jeg å huske.

stjernestøv
Skrevet

Var det ikke om man ville vises som anonym det da?

Stjernestøv og andre: Der jeg skrev inn brukernavn og passord, så ble jeg spurt om jeg ville være synlig, mener jeg å huske.

Annonse

Skrevet

Det er mulig jeg tar feil; man får logge ut og sjekke hvis man vil.

Akkurat i kveld føler jeg meg lat! ;)

Skrevet

Nettopp - du store alpakka så slitsomt  :( Negativ hilsen fra Angustia

annlovindaen
Skrevet

Måtte logge meg ut, og inn igjen jeg. 

Når du logger deg inn kan du velge å logge deg inn som skjult bruker iallefall

Skrevet

Å, er det sånn synlig dere mener. Da kan jeg skjønne dere syns det er ekkelt. Men det er bare å krysse av for "ikke synlig" ved pålogging.

påskelilje
Skrevet

Å, er det sånn synlig dere mener. Da kan jeg skjønne dere syns det er ekkelt. Men det er bare å krysse av for "ikke synlig" ved pålogging.

Dette visste jeg ikke. Skal passe på å huke det av neste gang jeg logger meg inn.

Skrevet

Jeg huket sv for dette nå. Ser at det er en stjerne ved nicket mitt - antar det betyr at vanlige brukerer (kun mod./adm) ikke kan se at jeg er innlogget.

Skrevet

Jeg huket sv for dette nå. Ser at det er en stjerne ved nicket mitt - antar det betyr at vanlige brukerer (kun mod./adm) ikke kan se at jeg er innlogget.

Stemmer. Du flyr under radar`n..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...