AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Ja, det er meg igjen med tidligere nick Dem kan aldri tilgis. I dag fikk jeg gladnyheten, tvangen har blitt opphevet, jeg er nå på frivillig:) Jeg trodde jeg skulle skrike av glede, men klarte heldigvis å la være:D Psykiateren mente jeg var så god nå at overlegen og han ble enige om å oppheve tvangen. Så nå slipper jeg alt styret med rettssak osv.. Jeg er bare så glaaaad:) Nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å ikke skuffe dem og havne tilbake til der jeg var. Jeg vil nå holde fokuset på å virke mest mulig frisk. Selv om jeg ikke er erklært frisk, så har jeg da blitt erklært friskere, og på vei mot et friskt liv. Jeg takker for at dere oppmuntret meg til å bli bedre, å tenke mer rasjonelt:) Jeg takker for at dere hadde tro på meg og at dere ikke ga meg opp. Nå er tvangen borte og nå kan jeg igjen puste lettet ut, nå slipper jeg også å gå og engste meg for at rettsaken skulle ende dårlig. Igjen, tusen takk:) Jeg er såååå glad:D:) Mvh Glade meg Anonymous poster hash: fa461...1d9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Ja, det er meg igjen med tidligere nick Dem kan aldri tilgis. I dag fikk jeg gladnyheten, tvangen har blitt opphevet, jeg er nå på frivillig:) Jeg trodde jeg skulle skrike av glede, men klarte heldigvis å la være:D Psykiateren mente jeg var så god nå at overlegen og han ble enige om å oppheve tvangen. Så nå slipper jeg alt styret med rettssak osv.. Jeg er bare så glaaaad:) Nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å ikke skuffe dem og havne tilbake til der jeg var. Jeg vil nå holde fokuset på å virke mest mulig frisk. Selv om jeg ikke er erklært frisk, så har jeg da blitt erklært friskere, og på vei mot et friskt liv. Jeg takker for at dere oppmuntret meg til å bli bedre, å tenke mer rasjonelt:) Jeg takker for at dere hadde tro på meg og at dere ikke ga meg opp. Nå er tvangen borte og nå kan jeg igjen puste lettet ut, nå slipper jeg også å gå og engste meg for at rettsaken skulle ende dårlig. Igjen, tusen takk:) Jeg er såååå glad:D:) Mvh Glade meg Anonymous poster hash: fa461...1d9 Så bra for deg! Gratulerer 0 Siter
IsteSitron Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Så bra for deg! Gratulerer Tusen takk:) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Gratulerer :-) Husk nå de to sakene de prøvde å "ta deg" på: Ikke endre medisinering uten etter råd fra lege. Ikke bruk rusmidler. Lykke til :-) 0 Siter
IsteSitron Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Gratulerer :-) Husk nå de to sakene de prøvde å "ta deg" på: Ikke endre medisinering uten etter råd fra lege. Ikke bruk rusmidler. Lykke til :-) Det skal jeg huske:) Jeg skal fortsette med medisinering og aldri begynne med rusmidler. Men om du vet om det går an å ta seg et glass med cider (4,5%) i festlige lag til medisinene? (Seroquel) Har ikke lyst å gjøre noe feil! Jeg skal snart feire 1 års dagen for å være selvskadingsfri, så kunne tenke meg å ta et par glass da... Hvordan skal jeg ordne dette med tanke på medisinering? Takk:) Mvh 0 Siter
Ulvinnen Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Gratulerer. Godt du slipper rettssak, som er en stor påkjenning. 0 Siter
Gjest Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Ja, det er meg igjen med tidligere nick Dem kan aldri tilgis. I dag fikk jeg gladnyheten, tvangen har blitt opphevet, jeg er nå på frivillig:) Jeg trodde jeg skulle skrike av glede, men klarte heldigvis å la være:D Psykiateren mente jeg var så god nå at overlegen og han ble enige om å oppheve tvangen. Så nå slipper jeg alt styret med rettssak osv.. Jeg er bare så glaaaad:) Nå skal jeg gjøre alt jeg kan for å ikke skuffe dem og havne tilbake til der jeg var. Jeg vil nå holde fokuset på å virke mest mulig frisk. Selv om jeg ikke er erklært frisk, så har jeg da blitt erklært friskere, og på vei mot et friskt liv. Jeg takker for at dere oppmuntret meg til å bli bedre, å tenke mer rasjonelt:) Jeg takker for at dere hadde tro på meg og at dere ikke ga meg opp. Nå er tvangen borte og nå kan jeg igjen puste lettet ut, nå slipper jeg også å gå og engste meg for at rettsaken skulle ende dårlig. Igjen, tusen takk:) Jeg er såååå glad:D:) Mvh Glade meg Anonymous poster hash: fa461...1d9 Gratulerer og lykke til så mye videre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.