cathlin Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 (endret) Hm. Endret 9. april 2013 av cathlin 0 Siter
cathlin Skrevet 9. april 2013 Forfatter Skrevet 9. april 2013 Beklager. Her skulle det stått et lengre innlegg, men det forsvant. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Går det an å redigere og slette innlegg selv her eller? 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Beklager. Her skulle det stått et lengre innlegg, men det forsvant. Slettet du det selv (dvs. redigerte bort teksten) eller hva skjedde? 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Går det an å redigere og slette innlegg selv her eller? Du kan endre teksten i innlegget ditt de første ti minuttene eteter at du har postet det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Hei :-) Fint å vite Anonymous poster hash: 3e465...c7d 0 Siter
cathlin Skrevet 9. april 2013 Forfatter Skrevet 9. april 2013 Slettet du det selv (dvs. redigerte bort teksten) eller hva skjedde? Hei. Ja, det er godt mulig jeg gjorde det. Ting rotet seg til. Får prøve igjen en annen gang. Hilsen en gammel dame. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 For å svare på ditt spørsmål. Ja, det er logisk fordi cipralex gir bivirkninger og det gjør at du føler deg bedre når du slutter, men depresjonen kan blir bedre eller verre. Selv vli jeg greie meg uten medisin for depresjon. Det finnes andre måter å takle depresjonen sin på som å registrere hva gjør meg glad og trist, skriv det ned og bruk det når du føler at tungsinnet kommer. En liten gåtur i frisk luft, en tur til butikken for å kjøpe noe en kan glede seg over, besøke noen venner/familie, snakke med noen, ta en tur på treningssenteret (gruppetrening eller egentrening). Det er mye som kan hjelpe. Husarbeid kan også hjelpe og få det hyggelig i sitt egen hjem, eller kanskje litt oppussing? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Det finnes andre måter å takle depresjonen sin på som å registrere hva gjør meg glad og trist, skriv det ned og bruk det når du føler at tungsinnet kommer. En liten gåtur i frisk luft, en tur til butikken for å kjøpe noe en kan glede seg over, besøke noen venner/familie, snakke med noen, ta en tur på treningssenteret (gruppetrening eller egentrening). Det er mye som kan hjelpe. Husarbeid kan også hjelpe og få det hyggelig i sitt egen hjem, eller kanskje litt oppussing? Hvis det er så enkelt kan man jo stoppe produksjon av all AD. Anonymous poster hash: 7a071...8e3 0 Siter
tjohei1 Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Ja, du er inne på noe der, men folk i vår tid vil gjerne ha raske løsninger og placeboeffekten virker jo også på noen. Det er de som har hjelp av medisiner og jeg er ikke lege, men har prøvd ulike medisiner mot depresjon. Det er mitt erfaringsgrunnlag. 0 Siter
cathlin Skrevet 9. april 2013 Forfatter Skrevet 9. april 2013 Takk for det! Jeg håper å slutte helt. Føler meg mer våken i hodet. Trappet først opp til en høyere dose siden jeg var utrolig dårlig, men da det ikke hjalp tenkte jeg at det kanskje var på tide å slutte siden de ikke virker mot det jeg sliter med uansett. Ønsker å føle meg mer levende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.