Nøtteskall Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 I natt trodde jeg at det var 3 verdenskrig og at alt i media blir sensurert, jeg lå til langt på natt å lette etter you tube klipp for å få bekreftet det jeg var redd for, at det er krig. jeg fikk til og med tanker om at doktor online blir sensurert . jeg hørte stemmer som sa til meg at det var atomkrig og jeg fikk ikke sove. Plutselig husket jeg alt fra forrige psykose, det var noe liknende jeg var redd for ved siste innleggelse. Sovnet ikke før på morgenkvisten i dag. Men nå i morges så var alle de "psykotiske" fantasiene forduftet. Jeg har ikke følt noen angst i dag, men kanskje kommer det igjen når jeg skal legge meg i kveld. Er det vanlig at slike ting dukker opp bare fordi det faktisk er uroligheter i verden nå og at jeg har grunn til å føle at det slik. Er dette bare angst, eller normal frykt. - Kanskje vanskelig å svare på i disse tider 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2013 Skrevet 9. april 2013 Jeg kan også være "forvirret" om nettene, men bra igjen om dagen...bortsett fra angst da. Så reprisen av 4 stjernes middag på søndag, der var ufo Janicke. Det var nok til å ødelegge min natt og få "ufo ting" på banen, hun nevte bortføringer i programmet. Kanskje vi må skjerme oss litt mot ting vi tydeligvis ikke tåler 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.