Kisses Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Må bare få det ut til noen, er enda skjelven. Jeg gikk ut av dusjen, så kjentes det ut som det kom noe oppover halsen, også hostet jeg, også tror jeg noe satte seg fast, og jeg fikk ikke til å puste inn. Så etter et par sekunder skjønte jeg det, og fant frem telefonen og var klar til å ringe 113, begynte å tenke på hvor mange sekunder jeg hadde igjen, om jeg ville klare å si hvor jeg var og het. Men så kjentes det ut som det ble litt bedre, og etter et kvarter nå så går det ganske bra. Kjennes fortsatt rart ut i halsen. Prøver å roe ned dødsangsten nå og må på jobb. God morgen! ps. burde det ikke være lov med en fridag hvis man nesten dør en dag? 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Må bare få det ut til noen, er enda skjelven. Jeg gikk ut av dusjen, så kjentes det ut som det kom noe oppover halsen, også hostet jeg, også tror jeg noe satte seg fast, og jeg fikk ikke til å puste inn. Så etter et par sekunder skjønte jeg det, og fant frem telefonen og var klar til å ringe 113, begynte å tenke på hvor mange sekunder jeg hadde igjen, om jeg ville klare å si hvor jeg var og het. Men så kjentes det ut som det ble litt bedre, og etter et kvarter nå så går det ganske bra. Kjennes fortsatt rart ut i halsen. Prøver å roe ned dødsangsten nå og må på jobb. God morgen! ps. burde det ikke være lov med en fridag hvis man nesten dør en dag? Jeg har bestemt at det kvalifiserer for minst èn langweekend. :-) Jeg liker humoren din. Er du kjent med angst fra før? Humor er et av de beste våpen i den kampen. Jeg håper dagen din blir langt bedre enn starten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.