Gå til innhold

Nye DOL; hva synes du?

Hva synes du om nye DOL?  

46 stemmer

1. 1. Hva synes du om nye DOL?

• Bedre enn før omleggingen
      13
    • Dårligere enn før omleggingen
      30
    • Like bra som før omleggingen
      3

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg liker det, men jeg har ikke fått satt meg ordentlig inn i alle funksjonene.

Det irriterer meg at jeg ikke får logget ut, men jeg regner med at de finner ut av det problemet snart, og så er jeg enig med de som synes det er forvirrende med alle de ulike anonyme brukerne.

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• påskelilje

5

• XbellaX

4

• stiften

3

Gjest Admin Doktoronline

Jeg tror jeg liker det, men jeg har ikke fått satt meg ordentlig inn i alle funksjonene.

Det irriterer meg at jeg ikke får logget ut, men jeg regner med at de finner ut av det problemet snart, og så er jeg enig med de som synes det er forvirrende med alle de ulike anonyme brukerne.

Hei, får du opp en feilmelding når du prøver å logge deg ut?

Nå, etter en ukes tid, er jeg egentlig ganske fornøyd. Men jeg merker at jeg mister interessen for å lese og svare på innlegg fra AnonymBruker, det er liksom så mange av dem. Og ofte også på helt nøytrale temaer, som f.eks. denne tråden... Likte bedre at man kunne velge midlertidige nick, selv om jeg ikke brukte det ofte selv.

Nå, etter en ukes tid, er jeg egentlig ganske fornøyd. Men jeg merker at jeg mister interessen for å lese og svare på innlegg fra AnonymBruker, det er liksom så mange av dem. Og ofte også på helt nøytrale temaer, som f.eks. denne tråden... Likte bedre at man kunne velge midlertidige nick, selv om jeg ikke brukte det ofte selv.

Tror du ikke at du kan bli vant til det også.da?

Selv er jeg svært overrasket over at vi er 168 000 (og fler) brukere... av de så er det i grunnen ikke mange som bruker fast nick, og slik er det sikkert ikke nå heller... det er bare synlig for oss i motsetning til før, tenker nå jeg da..

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Hvis vi ikke opplever det samme må vi nøste mer i problemet, ved å spørre om nettleser/operativsystem/hvilken feilmelding de får. Deretter legger man feilmeldingen/buggen inn i førsteinnlegget i feilmeldingstråden.

Ja, jeg trykker "logg ut", og så får jeg opp den samme feilmeldingen som hun som startet tråden om feil ved utlogging.

Denne her, ja?

Oops! Something went wrong!

[#2012]

Lenken du klikket på for å logge ut er korrupt, vennligst gå tilbake og klikk på lenken på nytt.

Jeg opplever ikke dette problemet selv så for ordens skyld, hvilken nettleser/operativsystem bruker du?

Selv er jeg svært overrasket over at vi er 168 000 (og fler) brukere... av de så er det i grunnen ikke mange som bruker fast nick, og slik er det sikkert ikke nå heller... det er bare synlig for oss i motsetning til før, tenker nå jeg da..

Tviler på at jeg venner meg til det, hittil er jeg i hvert fall blitt mer og mer lei av at så mange er AnonymBruker selv i "hva syns dere om dette?"-tråder.

Når det gjelder 168 000 brukere, stusser jeg litt, for de aller fleste heter Google. Kanskje er det bare Google-søk e.l. som blir registrert som bruker?

Tviler på at jeg venner meg til det, hittil er jeg i hvert fall blitt mer og mer lei av at så mange er AnonymBruker selv i "hva syns dere om dette?"-tråder.

Når det gjelder 168 000 brukere, stusser jeg litt, for de aller fleste heter Google. Kanskje er det bare Google-søk e.l. som blir registrert som bruker?

Har lagt merke til det der jeg og :-)

For min del er innlegg skrevet av anonyme ok, det utgjør i grunnen ikke så stor forskjell..

Samme her - teit ordning.

Selv tror jeg ingenting på at det er nesten 170' brukere. Gjetter at folk er telt både i nåtid og fortid og gjerne flere ganger fordi man har hatt uike nick. Selv har jeg brukt Kayia i sikkert 90 % av innleggene, mens i de resterende 5 har nicket variert. Antar at jeg alene utgjør 50 brukere eller deromkring ;-) 

Annonse

Fint om webmaster hadde svart på dette med antall brukere. Er det antall treff på google som vises? Er det alle brukere fra tidenes morgen, eller de som er aktive pr i dag? Kan aldri tro at det er så mange som leser DOL ukentlig/månedlig/daglig...

Gjest Admin Doktoronline

Jeg har samlet opp noen tekniske problemer i forumet og sendt dem videre til forumansvarlig som tar det videre med våre tekniske utviklere.

- "Mystiske" feilmeldinger eks. ved innlogging "Sorry, you don't have permission for that!"

- Innlogging "i utide" + at man ikke får logget ordentlig ut

- Ustabil live feed (et kjent problem, som vi har etterspurt en status på nå) 

Holder dere oppdatert og takk for tålmodigheten med oss i oppstarten av nye DOL. :)

Gjest Admin Doktoronline

Hvorfor er det ingen funksjon med svar til meg? Dette savner jeg!

Svar til meg”-funksjonaliteten blir ikke direkte erstattet i denne forumløsningen. For liknende funksjonalitet anbefaler vi at dere bruker sitatfunksjonen, og velger at dere ønsker varsling når noen siterer dere (e-post eller pm). Se informasjonsartikkel øverst i forumet for fullstendig fremgangsmåte illustrert med skjermbilder.

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Gjest Admin Doktoronline

Jeg har samlet opp noen tekniske problemer i forumet og sendt dem videre til forumansvarlig som tar det videre med våre tekniske utviklere.

- "Mystiske" feilmeldinger eks. ved innlogging "Sorry, you don't have permission for that!"

- Innlogging "i utide" + at man ikke får logget ordentlig ut

- Ustabil live feed (et kjent problem, som vi har etterspurt en status på nå) 

Holder dere oppdatert og takk for tålmodigheten med oss i oppstarten av nye DOL. :)

Hei, svar på noen av deres spørsmål i denne tråden:

* Angående innlogging selv om man er utlogget. Dette kan være noe med loggen så jeg oppfordrer dere som opplever dette til å tømme loggen i nettleseren deres, og se om dere fortsatt har problemer med dette etter det.

* Angående utlogging "i utide". Dere som opplever dette, kan det være at dere logger inn via boksen på forsiden og ikke inne i forumet? Vi lurer på om det er denne boksen som det er noe galt med, og som gjør at brukerne kan bli logget ut etter en stund.

* Ang. ustabil feed, her venter vi på svar fra våre tekniske utviklere. MEN DET SOM ER LURT DERSOM DERE OPPLEVER DETTE, ER Å SENDE OSS EN PM F.EKS. MED URL SOM KOMMER OPP NÅR DERE FÅR OPP FEILMELDINGEN. DET ER TIL HJELP.

* Antall medlemmer er basert på antall registrerte medlemmer/e-poster. Inkludert her er tusenvis av gamle profiler som ikke er blitt slettet. Så tallet er veldig høyt, men vi sletter ikke medlemmer før vi får beskjed.

Minner også om at dersom dere brenner inne med spørsmål eller trenger hjelp/veiledning, post dem i Webmaster-forumet, gjerne i denne tråden som er opprettet til formålet. Her finner dere også en oversikt over kjente feil/bugs pt, samt kan rapportere inn egne feil.

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/390459-velkommen-til-nytt-forum/

Hei, svar på noen av deres spørsmål i denne tråden:

* Angående innlogging selv om man er utlogget. Dette kan være noe med loggen så jeg oppfordrer dere som opplever dette til å tømme loggen i nettleseren deres, og se om dere fortsatt har problemer med dette etter det.

Ja, det hjalp å slette alle "cookies".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...