Gå til innhold

Ekskrementer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når råd er vanskelig å finne.

Hvem i landet sitter på best kunnskap og erfaring om barn som begår seksuelle overgrep ovenfor andre barn samt urinerer og legger fra seg avføring i skap og andre gjemmesteder.

Rådene har så langt vært sprikende, fra å dempe all prat om seksuelle overgrep til at jenta skal få hjelp til å regulere seksuell adferd. Det må være noen som har spisskompetanse på om denne adferden er biadferd til mulige diagnoser eller enkeltstående problematikk en kan øke og dempe etter råd.

Det har ikke lyktes så langt på 6 år og få råd til hvordan familien kan takle dette.  

Fortsetter under...

Skrevet

Når råd er vanskelig å finne.

Hvem i landet sitter på best kunnskap og erfaring om barn som begår seksuelle overgrep ovenfor andre barn samt urinerer og legger fra seg avføring i skap og andre gjemmesteder.

Rådene har så langt vært sprikende, fra å dempe all prat om seksuelle overgrep til at jenta skal få hjelp til å regulere seksuell adferd. Det må være noen som har spisskompetanse på om denne adferden er biadferd til mulige diagnoser eller enkeltstående problematikk en kan øke og dempe etter råd.

Det har ikke lyktes så langt på 6 år og få råd til hvordan familien kan takle dette.  

www.sexologi.no

Disse kan hjelpe deg med å komme i kontakt med rette person.

Skrevet

Jeg håper BUP er inne i bildet, for denne jenta har et alvorlig problem.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg anbefaler å stille det samme spørsmålet til Senter for Psykisk helse, barn og ungdom, OUS,  tlf  22117837

Skrevet

Takk,

Takk for det. Ja, for Bupa har ikke nok kompetanse. Det er ikke mange med spesialkompetanse på dette, men i dag  har jeg fått noen til å undersøke et sted i Nydalen i Oslo. Det skal finnes spesialkompetanse :)

Jeg anbefaler å stille det samme spørsmålet til Senter for Psykisk helse, barn og ungdom, OUS,  tlf  22117837

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...