Gå til innhold

WEB: Hvorfor står ikke mitt innlegg på 10 siste? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

-

Hei, vi ble kjent med en liten teknisk brist angående live feeden i dag, så dette holder på og utbedres. Jeg/vi kommer tilbake til deg/dere med mer om dette så fort alt skal være i orden.   :)

Hei, vi ble kjent med en liten teknisk brist angående live feeden i dag, så dette holder på og utbedres. Jeg/vi kommer tilbake til deg/dere med mer om dette så fort alt skal være i orden. :)

Alt skal være i orden, mener teknikerne våre. :)

Javel? Mine innlegg ligger fremdeles ikke på 10 siste.

Ikke bare har det å fjerne forgreningsoppsettet gjort det vanskeligere å navigere i tråder, men når man heller ikke står på 10 siste blir det jaggu ikke mye fres over diskusjonene.

Men - som jeg har spurt om tidligere - det var kanskje hensikten?

Gjest Admin Doktoronline

Ikke bare har det å fjerne forgreningsoppsettet gjort det vanskeligere å navigere i tråder, men når man heller ikke står på 10 siste blir det jaggu ikke mye fres over diskusjonene.

Hei, feeden kan vise seg å være litt ustabil, melder teknikerne våre. Jeg/vi opplever imidlertid ikke problemer med feeden nå, så lurer på hvilken nettleser du bruker og hvilket operativsystem det er på pc'en din? Dersom det er mulig å sende oss et skjermbilde av hvordan feeden ser ut hos deg, vil det kunne være til hjelp. :mellow:

Du har to innlegg under siste 10 innlegg nå, i hvert fall.

Annonse

Hei, feeden kan vise seg å være litt ustabil, melder teknikerne våre. Jeg/vi opplever imidlertid ikke problemer med feeden nå, så lurer på hvilken nettleser du bruker og hvilket operativsystem det er på pc'en din? Dersom det er mulig å sende oss et skjermbilde av hvordan feeden ser ut hos deg, vil det kunne være til hjelp. :mellow:

Ser ut til å være ok nå - innleggene kom opp etter 20 min, men dersom dette skal være et levende diskusjonsforum bør vel dette utbedres ja.... ;-)

Ser forreesten at nå (kl 16:12) er siste innlegg oppgitt å være skrevet 14:55. Det jeg skrev isted (kl 16:10) er fremdeles ikke der, og jeg gjetter at flere har skrevet mellom 14:55 og 16:10 også....

Siste herfra i denne rekken, men gikk inn på tråden Typen min vil låne penger og ganske riktig; det har vært stor aktivitet mellom 15 og 16 uten att dette syns på siste 10.

Jeg får ikke oppdatert "siste innlegg" på pc'n etter at jeg har logget inn. Den endrer seg altså ikke etter innloggingstidspunktet. Dette til forskjell fra iPad'n der "siste innlegg" oppdateres fortløpende.

Håper at dere kan hjelpe :rolleyes:

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Jeg får ikke oppdatert "siste innlegg" på pc'n etter at jeg har logget inn. Den endrer seg altså ikke etter innloggingstidspunktet. Dette til forskjell fra iPad'n der "siste innlegg" oppdateres fortløpende.

Håper at dere kan hjelpe :rolleyes:

Ser forreesten at nå (kl 16:12) er siste innlegg oppgitt å være skrevet 14:55. Det jeg skrev isted (kl 16:10) er fremdeles ikke der, og jeg gjetter at flere har skrevet mellom 14:55 og 16:10 også....

Takk, dette meldes videre til teknisk. Oppgi gjerne opplysninger om hva dere bruker når problemet oppstår: pc, mobil, lesebrett.. hvilken nettleser/operativsystem osv. Enklere for teknisk å finne ut av det da, siden dette synes å være et problem som gjelder noen/noen steder og ikke over hele fjøla. Takk for at dere bidrar til å få nye DOL til å fungere så bra som mulig, raskest mulig. :)

PC: Explorer, Windows 8 + iPad.

Takk, dette meldes videre til teknisk. Oppgi gjerne opplysninger om hva dere bruker når problemet oppstår: pc, mobil, lesebrett.. hvilken nettleser/operativsystem osv. Enklere for teknisk å finne ut av det da, siden dette synes å være et problem som gjelder noen/noen steder og ikke over hele fjøla. Takk for at dere bidrar til å få nye DOL til å fungere så bra som mulig, raskest mulig. :)

Gjest Admin Doktoronline

Ser ut til å være ok nå - innleggene kom opp etter 20 min, men dersom dette skal være et levende diskusjonsforum bør vel dette utbedres ja.... ;-)

Prøver å samle flere opplysninger fra dere på dette nå, for å kunne melde dem til teknisk. Dette må vi få utbedret, ja, og jeg vet teknisk alt kjenner til at live feeden er litt ustabil pt.

Gjest Admin Doktoronline

PC: Explorer, Windows 8 + iPad.

Hei, er dette et riktig bilde av de problemene du opplever per nå eller har noe av dette ordnet seg av seg selv?

-Får ikke oppdatert "siste innlegg" på pc etter innlogging. Feeden endrer seg altså ikke etter innloggingstidspunktet. Dette til forskjell fra iPad, der "siste innlegg" oppdateres fortløpende. (Internet Explorer som nettleser og Windows 8 som operativsystem.)

- Får feilmelding ved utlogging og feilmelding ved åpning av innboksen.

- Får ikke benyttet fonter, uttrykksikoner og lignende.

- Får opp tall og koder i svarboksen, tall og koder som ikke vises i svaret når det er postet; et "quote" med masse tall osv. som dukker opp i innleggs-boksen. Tallene og kodene kommer likevel ikke opp i det svaret som fremkommer på skjermen etter at innlegget er postet.

- Får ikke åpnet innboksen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...