Gjest Lion Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Dette er også uhyre viktig å få klarhet i. (Spesielt du birdie) Jeg ble en huskatt. "Du trives godt der du kan ha oversikt med verden utenfor. Bedagelig annlagt, men også en jeger. Du kan kunsten å tigge hvis det er noe du vil ha." http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=2021&reload=true 0 Siter
nique Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Du kommer ut som... Bakgårdskatt Score: 57% Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør skjult. Og JA - jeg kjeder meg i kveld.... 0 Siter
Gjest Lion Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Du kommer ut som... Bakgårdskatt Score: 57% Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør skjult. Og JA - jeg kjeder meg i kveld.... Faen..det resultatet burde jeg ha fått. Jeg kjeder meg forresten ikke. 0 Siter
spirito Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Du kommer ut som... Perserkatt Score: 85% Du er litt jålete og lat, liker å tro at du har klasse. Men du er en kosete pus, selv om kosen kun går på dine premisser.. 0 Siter
nanna Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Du kommer ut som... Bakgårdskatt Score: 60% Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør sjult. 0 Siter
virgola Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Faen..det resultatet burde jeg ha fått. Jeg kjeder meg forresten ikke. Bakgårdskatt jeg også! 0 Siter
MaikenK Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Bakgårdskatt Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør sjult. 0 Siter
Gjest Lion Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Du kommer ut som... Bakgårdskatt Score: 60% Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør sjult. Du også? Hvorfor ble ikke jeg bakgårdskatt? 0 Siter
Gjest Lion Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Bakgårdskatt jeg også! *Snøft* 0 Siter
Cmoo Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Åkeiii...nå har jeg tatt disse testene, og liker ikke resultatet =o( Her ble jeg bakgårdskatt (godtatt), MEN jeg ble Sporty Spice under kvinnelig kjendis (gomler sjokkis og røyker) og drømmegubben var Rune Rudberg???? Hva i granskauen var det for? *Griner på nesa* 0 Siter
Soria Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Bakgårdskatt Score: 62% Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør sjult. Tror ikke det stemmer særlig bra... 0 Siter
Gjest Lion Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Åkeiii...nå har jeg tatt disse testene, og liker ikke resultatet =o( Her ble jeg bakgårdskatt (godtatt), MEN jeg ble Sporty Spice under kvinnelig kjendis (gomler sjokkis og røyker) og drømmegubben var Rune Rudberg???? Hva i granskauen var det for? *Griner på nesa* Ser ut til at du ikke er helt god rett og slett, Cmoo. 0 Siter
Cmoo Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Ser ut til at du ikke er helt god rett og slett, Cmoo. God på bunnen... 0 Siter
Cmoo Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Nå skjer det rare ting her altså...da jeg ved en feiltagelse bladde meg litt for langt tilbake, kom det opp ett nytt svar på kattekreket, og det var at jeg nå plutselig sto med 68% Huskatt... *Tørt*...også jeg som trodde seriøst på dette... 0 Siter
Gjest Lion Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Nå skjer det rare ting her altså...da jeg ved en feiltagelse bladde meg litt for langt tilbake, kom det opp ett nytt svar på kattekreket, og det var at jeg nå plutselig sto med 68% Huskatt... *Tørt*...også jeg som trodde seriøst på dette... Iiiiiiiik....hva er det du sier? Og jeg som bestandig har stolt 100% på disse testene. Nå klikker det for meg altså. 0 Siter
Cmoo Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Iiiiiiiik....hva er det du sier? Og jeg som bestandig har stolt 100% på disse testene. Nå klikker det for meg altså. Siden det er du som er statsminister på Dol, kan du gjøre som Kjell Magne-knask litt piller =o) 0 Siter
Gjest Lion Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Siden det er du som er statsminister på Dol, kan du gjøre som Kjell Magne-knask litt piller =o) Takk for tipset. *Roer nervene* 0 Siter
Gjest Dude Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Bakgårdskatt Score: 60% Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør sjult. ----------------------------------------------------------- Stemmer IKKE! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.