amber sun Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Her er svaret, jeg ble en: "Bakgårdskatt Score: 60% Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør sjult. " he he 0 Siter
Amiga Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Du kommer ut som... Huskatt Score: 74% Du trives godt der du kan ha oversikt med verden utenfor. Bedagelig annlagt, men også en jeger. Du kan kunsten å tigge hvis det er noe du vil ha. 0 Siter
monsina Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Iiiiiiiik....hva er det du sier? Og jeg som bestandig har stolt 100% på disse testene. Nå klikker det for meg altså. Bakgårdskatt! (?) Kanskje ikke helt bak mål, selv om jeg er blitt mildere & mykere på mine eldre dager. (Eller kanskje latere: gidder ikke slåss og yppe meg så veldig lenger...) 0 Siter
naiv Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Jeg har ikke tatt testen, men jeg er nok en lat makrellkatt som ligger i go`stolen mesteparten av tiden. 0 Siter
Lynx Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 KULT! Du kommer ut som... Bakgårdskatt Score: 65% Du er røff og tøff, og tar ikke nei for et svar. Du er vant til å slåss for å få ting på din måte, og du får det som oftest. Men bak det tøffe ytre kan det ligge en liten god sjarmør sjult. 0 Siter
Cmoo Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Bakgårdskatt! (?) Kanskje ikke helt bak mål, selv om jeg er blitt mildere & mykere på mine eldre dager. (Eller kanskje latere: gidder ikke slåss og yppe meg så veldig lenger...) HÆ?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.