label Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Jeg ser fortsatt ut som et lite, rødt kryss! Hva skal jeg gjøre for å forandre utseende? Eller, kan dere gjøre noe? mvh 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Nå kan ihvertfall jeg se to forskjellige bilder der. Se om det hjelper å trykke oppdater i nettleseren din. 0 Siter
Amiga Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Trykk på oppdater/refresh for jeg ser deg! *S* 0 Siter
Amiga Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Ser deg jeg.:-) Hei! :-) er her enda jeg, så lenge det varer........;-) 0 Siter
Female Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Hei! :-) er her enda jeg, så lenge det varer........;-) Så lenge det varer...??.... *over til meldinger*...*s* 0 Siter
Amiga Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Så lenge det varer...??.... *over til meldinger*...*s* Over............meldinger.................... 0 Siter
label Skrevet 25. november 2001 Forfatter Skrevet 25. november 2001 Ser deg jeg.:-) Hei female, ..men det gjør ikke jeg! Hva i ... Noe jeg kan gjøre nå da? mvh 0 Siter
label Skrevet 25. november 2001 Forfatter Skrevet 25. november 2001 Nå kan ihvertfall jeg se to forskjellige bilder der. Se om det hjelper å trykke oppdater i nettleseren din. Hmm, da ligger problemet hos meg. Hvordan skal jeg lese disse bildene da? mvh 0 Siter
label Skrevet 25. november 2001 Forfatter Skrevet 25. november 2001 Hei! :-) er her enda jeg, så lenge det varer........;-) Hei Amiga, ..det er så trivelig at dere to liksom pusler omkring i mine tråder. Rent hjemmekoselig! mvh 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Ser deg jeg.:-) *rekker opp hånda og vifter med hele armen* Jeg ser deg også!!!!! :-) 0 Siter
Female Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Hei female, ..men det gjør ikke jeg! Hva i ... Noe jeg kan gjøre nå da? mvh Hei igjen.:-) Prøv å trykk på Refresh/Oppdater.... Funker ikke det, så tøm Temp Internet Files-mappa di..... Funker det da? 0 Siter
Amiga Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Hei Amiga, ..det er så trivelig at dere to liksom pusler omkring i mine tråder. Rent hjemmekoselig! mvh Bare hyggelig å lage det litt hjemmekoseligt for deg! *S* Får du sett bildet nå da? 0 Siter
label Skrevet 26. november 2001 Forfatter Skrevet 26. november 2001 Bare hyggelig å lage det litt hjemmekoseligt for deg! *S* Får du sett bildet nå da? Hei Amiga, ..yupp, men det svære av min datter må jeg skifte ut.....hun kommer til å myrde meg! Ha en fin dag mvh 0 Siter
Amiga Skrevet 26. november 2001 Skrevet 26. november 2001 Hei Amiga, ..yupp, men det svære av min datter må jeg skifte ut.....hun kommer til å myrde meg! Ha en fin dag mvh Skal jeg krympe det for deg? :-) 0 Siter
label Skrevet 26. november 2001 Forfatter Skrevet 26. november 2001 Skal jeg krympe det for deg? :-) Hei igjen, ..hadde jo tenkt å gjøre det sjøl da, men fikk mail om at det var gjort...hvilket det var - vakkert og vent! Jeg har bare måttet hvile litt...igjen. Men, tusen takk...igjen.. Kan godt hende jeg trenger mer hjelp. Holder på å sette meg inn i html terminologiene nå, men, det er denne hjernen da. Da får du ha det fint, amiga klæm fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.