AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Jeg skårer 7 på MADRS. Tvinger meg selv til å gå i fjellet. Har ikke PTSD lenger sier dem. Men de sier at jeg er _syk. Jeg blir forvirret. De spør om jeg hører stemmer eller ser ting. Jeg gjør ikke noen av delene. Da de spurte om det så tenkte jeg på schizofreni. Jeg fyllte ut et skjema på dissosiasjon. Og hun mumlet noe om at jeg var "noe inni der" Til å begynne med fyllte jeg ut et langt skjema med masse kryss, så skal hun ha meg til å fylle ut samme skjemaet igjen. Liksom "utrede meg på nytt" Jeg blir kliin forvirret. Er denne "utredningen på nytt" en slags greie om at jeg skal krysse av alle spørsmålet og så friskmeldes.. eller forstår dem at det er "noe som er i veien" når dem sier at jeg er syk. Jeg tenker at jeg har en slags lidelse som fører til at hjernen er oppstykket mentalt, og at "den ene handa ikke vet hva den andre gjør" Men vil det bli kallt for sykdom NHD? Jeg vet ikke lenger hva dem tenker. Hva dem tror. Om dem lyger til meg. Om de tester meg for å se hva som skjer hvis dem sier at jeg er syk. Jeg blir kliin forvirret av dette styret. Så får jeg beskjed om at jeg skal komme skjeldnere for jeg skal prøve dagbehandling. Men så plutselig så har ikke skjemaet blitt levert for dagbehandling likevel, og alt blir liksom bare kansellert. Ville jeg ha blitt kallt syk om jeg hadde hatt en lidelse innenfor dissosiasjon? Jeg vet ikke hva som går an å velge mellom av ting som kan kalles sykdom. Men jeg sliter med å være her. Jeg har veldig mye hukommelsesvikt. Og jeg varierer mye mht ....tilgang på kunnskap og ferdigheter... tilgang til hukommelse vedr egen historie...tilgang til hukommelse bakover i tid.. Jeg lurer på om dem SER dette? Anonymous poster hash: 4f4c7...0de 0 Siter
Sindrana Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Hva med å be dem forklare deg hva som skjer, og hva de planlegger fremover? Min erfaring er at leger og behandlere ikke alltid forstår hva vi som pasienter ikke forstår. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.