Gå til innhold

Jeg hater mannen min - hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:(

Jeg hater mannen min og jeg elsker han. Jeg hater han fordi han har valgt å lyve og bedra meg. Ha et forhold bakom ryggen min. Jeg avslørte noe av det før, og han lovte at han aldri skulle gjøre det igjen. Likevel fortsatte han. Vi har hatt det veldig bra i det siste, men jeg fikk helt sjokk når jeg avslørte at det var et lengre forhold han hadde hatt. Og hvor greit han syntes det var å lyve for meg. Det at han har holdt det skjult og løyet, har jo også økt sjansen for at noe lignende kan skje igjen. 

Han har etter at dette kom for dagen, gjort ALT for å berge forholdet sitt. Men det betyr så lite for meg siden han sa siste gang at han aldri skulle gjøre det igjen, men fortsatte forholdet. Jeg ønsker at vi skal fortsette sammen og vi har en fin familie og et godt liv sammen.

Men jeg kommer ikke over hatet. Jeg hater han dypt og oppriktig, og en annen del elsker han. 

Vi har brukt mange timer på familierådgivning, kranglig. Han har grått mange ganger, og bedt på sine knær for forholdet. Men hatet mitt bare vokser. Jeg trodd vi skulle komme igjennom dette, men jeg husker den første familierådgivningstimen hvor rådgiveren sa at noen hater partneren sin så mye etter utroskap at forholdet tar slutt. Jeg ønsker ikke at forholdet mitt skal ta slutt, men jeg hater partneren min.

Jeg hadde nærmest blitt glad om han hadde reist til elskerinnen sin men han nekter, hun var ikke noe særlig interessert heller. Men da hadde jeg sluppet å ta et valg. 

Det er som fornuften min sier en ting, og hjertet sier en annen. Men jeg vet ikke hvem som sier hva. 

JEG HATER MANNEN MIN!!!!!!!!!!!!

HJELP!!

Anonymous poster hash: b4236...dcd

Anonymous poster hash: b4236...dcd
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt :( Har opplevd noe av det samme nå nylig.

Anonymous poster hash: 976c4...fd8
Skrevet

Jeg ville i alle fall aldri stolt på en slik mann igjen. Hadde det skjedd 1 gang, ja da kan man kanskje muligens (avhengig av hvordan det skjedde og hvordan holdning han han har til det og til meg etterpå, og om han angrer osv). Men om han da gjør det IGJEN?!  Nei da hadde jeg gjort kort prosess, uansett hvor vondt det hadde gjort. Aldri om han ville vært verdt min tillit igjen.

Skrevet

Gjør det slutt og bli ferdig med det. Ikke så mye å lure på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...