Gå til innhold

seroquel/nhd

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Har måttet ta 200 mg seroquel om kvelden for å sove, hvis jeg kommer opp i 300 mg får jeg hjertesmell. Fikk vite at jeg ikke tålte store doser seroquel, men er det farlig?

Jeg trenger seroquel for å sove, hvis ikke jeg får sove kommer jeg til å øke mer. Jeg vil sove og ikke være redd om nettene, tar noen ganger vival i tilegg. Synes ikke det hjelper så mye. Vil du anbefale å ta buspiron? Er ikke urolig hele tiden heller, og det er jo noe en må ta fast. Synes det blir masse piller hvis jeg skal ta buspiron, litt stress å holde styr på. Men har dosett.

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du får ikke økt søvneffekt av Seroquel ved å øke dosen ut over 200 mg.

stjernestøv
Skrevet

Da gjør jeg ikke det, og tar heller vival for angsten. Bare rart at det ikke alltid hjelper, må være sterk angst da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...