stjernestøv Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Har måttet ta 200 mg seroquel om kvelden for å sove, hvis jeg kommer opp i 300 mg får jeg hjertesmell. Fikk vite at jeg ikke tålte store doser seroquel, men er det farlig? Jeg trenger seroquel for å sove, hvis ikke jeg får sove kommer jeg til å øke mer. Jeg vil sove og ikke være redd om nettene, tar noen ganger vival i tilegg. Synes ikke det hjelper så mye. Vil du anbefale å ta buspiron? Er ikke urolig hele tiden heller, og det er jo noe en må ta fast. Synes det blir masse piller hvis jeg skal ta buspiron, litt stress å holde styr på. Men har dosett. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Du får ikke økt søvneffekt av Seroquel ved å øke dosen ut over 200 mg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april 2013 Forfatter Skrevet 13. april 2013 Da gjør jeg ikke det, og tar heller vival for angsten. Bare rart at det ikke alltid hjelper, må være sterk angst da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.