tjohei1 Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Det virker som om jeg har blitt avhengig av anafranil. Jeg har prøvd å slutte flere ganger pga. forstoppelse, men etter en tid blir jeg mer deprimert og føler jeg må ta piller igjen. Blir man avhengig av antideressiva og hvor lenge kan man bruke antidepressiva NHD eller andre? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Det er ikke sykdommen som kommer tilbake når du slutter da? Har foressten forstoppelse jeg og pga medisiner, veldig frustrerende men kan jo ikke bare slutte heller 0 Siter
Gjest Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Det virker som om jeg har blitt avhengig av anafranil. Jeg har prøvd å slutte flere ganger pga. forstoppelse, men etter en tid blir jeg mer deprimert og føler jeg må ta piller igjen. Blir man avhengig av antideressiva og hvor lenge kan man bruke antidepressiva NHD eller andre? Du kan bruke antidepressiva hele livet. Men det hørtes ikke bra ut med forstoppelse. Har du prøvd andre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 En kan bruke antidepressiva hele livet. Noen trenger det for ikke å få tilbakefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.