Gå til innhold

Hva er poenget med å ha profilbilde når det er flere som har samme bilde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Nord og ned

10

• AnonymBruker

5

• ARK/ml

4

Mest aktive i denne tråden

Til dere som har valgt samme bildet som en annen allerede har satt som profilbilde

Anonymous poster hash: 4c8aa...6f3

Den norske flagget må vel være så langt unna et profilbilde som det går an å komme av den som tok det først i bruk.

Synes du vi bare skal oppgi selve symbolet for vår nasjon og vår kristen-humanistiske kultur, og overlate det til flaggskjendere?

AnonymBruker

Den norske flagget må vel være så langt unna et profilbilde som det går an å komme av den som tok det først i bruk.

Synes du vi bare skal oppgi selve symbolet for vår nasjon og vår kristen-humanistiske kultur, og overlate det til flaggskjendere?

''Den norske flagget må vel være så langt unna et profilbilde som det går an å komme av den som tok det først i bruk.''

Det finnes mange fine bilder av det norske flagg, så det burde ikke være et problem å finne et bilde som ikke er identisk med det bildet som andre har på profilen sin. Kanskje du kunne finne et bilde som du selv har fotografert?

AnonymBruker

Som en protest mot kulturmarxistens misbruk av det norske flagg. 

Kan du forklare hva du mener med : "kulturmarxistens misbruk av det norske flagg"?

Det finnes mange fine bilder av det norske flagg, så det burde ikke være et problem å finne et bilde som ikke er identisk med det bildet som andre har på profilen sin.

Nei, for som du kanskje skjønner er det snakk om en protest mot av vi har en flaggskjeder på forumet.

Hadde vært fint hvis flest mulig hadde vist sin avsky på den måten.

En annen skål er at det i alle fall er tåpelig å bruke flagget som avatar på et forum hvor det bare er nordmenn.

Endret av Nord og ned

Annonse

stjernestøv

Til dere som har valgt samme bildet som en annen allerede har satt som profilbilde

Ble litt forvirrende ja, trodde alle med flagg på var sør jeg :o

Forstår ikke vitsen med å ha likt bilde....

Annonse

Hvis du virkelig tror det kan du ikke være helt i vater.

Jeg tror ikke noen som har en hammer og sigd (symbolet til noen av de verste morderne i historien) som avatar, bør uttale seg om hvem som er i vater!

Jeg har valgt flagget fordi synspunktene jeg forfekter er i tråd med den norske Grunnloven, den norske velferdsstaten, osv.

Jeg har valgt flagget fordi synspunktene jeg forfekter er i tråd med den norske Grunnloven, den norske velferdsstaten, osv.

Nei, du har valgt flagget fordi du visste hvor provoserende det er at en mann som ønsker å ramponere Norge misbruker det.

Grunnloven er btw. helt og holdent tuftet på ideer og dekreter fra den franske og amerikanske revolusjon, og er like lite særnorsk som gaudaosten og pizzaen.

Endret av Nord og ned

Dette er den verste siden av Åpent forum. Jeg følger lite med på den typen diskusjoner men nå slo den meg rett i trynet, ja. Hva er vitsen med ny innpakning når det bare er samme shit inni? Hva kommer det av at så mye mørkeblått med brunt islett samler seg her? De er alltid hjemme, åpenbart. Har alltid tid til å spre møkka si. For min del misliker jeg at en fra ytre høyre bruker det gamle symbolet med sigd og hammer, som sto for store deler av arbeiderbevegelsen i sin tid.  

Jeg skjønner at Sør provoserer ved valg av det norske flagget, og det har han nok villet. Kanskje han trekker det og bytter det ut med noe annet, det håper jeg. For disse "debattene" er så forutsigbare og jeg misliker at folk vrenger ut det reaksjonære, ubrukelige tankegodset sitt. Jeg trøster meg med at de er veldig få, de som tenker slik. Synd at det er akkurat her de er, og på et par andre nettsteder. Men på de andre stedene holder jeg meg unna.

Dette er den verste siden av Åpent forum. Jeg følger lite med på den typen diskusjoner men nå slo den meg rett i trynet, ja. Hva er vitsen med ny innpakning når det bare er samme shit inni? Hva kommer det av at så mye mørkeblått med brunt islett samler seg her? De er alltid hjemme, åpenbart. Har alltid tid til å spre møkka si. For min del misliker jeg at en fra ytre høyre bruker det gamle symbolet med sigd og hammer, som sto for store deler av arbeiderbevegelsen i sin tid.  

Jeg skjønner at Sør provoserer ved valg av det norske flagget, og det har han nok villet. Kanskje han trekker det og bytter det ut med noe annet, det håper jeg. For disse "debattene" er så forutsigbare og jeg misliker at folk vrenger ut det reaksjonære, ubrukelige tankegodset sitt. Jeg trøster meg med at de er veldig få, de som tenker slik. Synd at det er akkurat her de er, og på et par andre nettsteder. Men på de andre stedene holder jeg meg unna.

Det er ingenting som bør provosere ved det, med mindre folk virkelig hater Norge, den norske Grunnloven og den "norske modellen". Innleggene jeg skriver handler jo stort sett om å forsvare det mot folk som vil ødelegge det.

Jeg har brukt det norske flagget som avatar andre steder også (i flere år), nettopp fordi jeg liker det, den norske "modellen", ytringsfrihet og velferdsstaten.

Så får disse Norges-haterne kopiere hvis det er det de ønsker. Det sier mer om dem enn noe annet.

For min del misliker jeg at en fra ytre høyre bruker det gamle symbolet med sigd og hammer, som sto for store deler av arbeiderbevegelsen i sin tid.  

Sier vel i grunn det som trengs om deg. Kanskje en ide å bable om det å være reaksjonær til speilet?

Men på de andre stedene holder jeg meg unna.

Burde du gjøre her også. God natt.

Jeg tror ikke noen som har en hammer og sigd (symbolet til noen av de verste morderne i historien) som avatar, bør uttale seg om hvem som er i vater!

Jo takk, vi har forstått du har problemer med å forstå ironi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...