Gå til innhold

Hva er poenget med å ha profilbilde når det er flere som har samme bilde?

Anbefalte innlegg

Dette er den verste siden av Åpent forum. Jeg følger lite med på den typen diskusjoner men nå slo den meg rett i trynet, ja. Hva er vitsen med ny innpakning når det bare er samme shit inni? Hva kommer det av at så mye mørkeblått med brunt islett samler seg her? 

Du aner tydeligvis ikke hva du babler om.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Nord og ned

10

• AnonymBruker

5

• ARK/ml

4

Mest aktive i denne tråden

Jo takk, vi har forstått du har problemer med å forstå ironi.

Nei, jeg har ingen problemer med å forstå ironi, men det er ikke av betydning uansett i dette tilfellet.

Dine synspunkt (ref. din forkjærlighet for "lik kultur") ligger uansett meget nær opptil det Mao og Stalin forfektet.

Jeg synes ditt bruk av det som nå til dags representerer Sovjet er smakløst og håner kommunistenes ofre.

Nei, jeg har ingen problemer med å forstå ironi, men det er ikke av betydning uansett i dette tilfellet.

Dine synspunkt (ref. din forkjærlighet for "lik kultur") ligger uansett meget nær opptil det Mao og Stalin forfektet.

Jeg synes ditt bruk av det som nå til dags representerer Sovjet er smakløst og håner kommunistenes ofre.

Fantastisk kunnskapsløst.

1. Stalin var georgier, ikke russer og Sovjet favnet over 200 ulike språk og etnisiteter. Sovjet var således bare ennå et mislykket multikulturelt eksperiment.

2. Sigden og hammeren er symbolet på kommunsime generelt, og representerer slett ikke bare det gamle Sovjet. Brukes flittig både i dagens Kina, Laos Vietnam og Cuba.

Les deg opp mann!

Hvor finner dere disse avatarene, og hvordan får dere lagt dem inn?  Finner ikke oppskriften. :wacko:

Hei fresja,

Nesten øverst på siden (rett til venstre for der det står "logg ut") så klikker du på "fresja" og så kan du velge "Kontrollpanel".

Der kan du enten laste opp et bilde fra datamaskinen din, eller fra internett - forhåpentligvis med mer fantasi enn enkelte andre her! ;)

Annonse

Hei fresja,

Nesten øverst på siden (rett til venstre for der det står "logg ut") så klikker du på "fresja" og så kan du velge "Kontrollpanel".

Der kan du enten laste opp et bilde fra datamaskinen din, eller fra internett - forhåpentligvis med mer fantasi enn enkelte andre her! ;)

Var der, men får forsøke igjen.

Endret av fresja

flisa og slabbedask:

Bli med dere også, da vel! :)

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/391458-kampanje-sett-norsk-flagg-som-avatar/

Det er flere som indikerer sin støtte for den norske Grunnloven, og den norske modellen og en inkluderende velferdsstat ved å ha et norsk flagg som avatar.

Dol ser nå ut som et nasjonalistforum samme hvor edle motiver dere har.

"Nasjonalister"bør på ingen som helst måte få lov til å tilrane seg bruk av det norske flagget som symbol - det tilhører det norske folket generelt (og ikke den lille ekstreme gruppen som kaller seg "nasjonalister").

Annonse

Han deltar nok i kampanjen jeg startet:

Nei. Du vet inderlig godt at reaksjonene på ditt flaggskjederi kom nokså umiddelbart etter at du satte i gang med det.

Som om ikke det er nok er filstørrelsen i den såkalte "kampanjen" din for stor til at noen kan bruke den.

Endret av Nord og ned

Javisst, på samme måte som han burde bruke flagget ironisk, og ikke i fullt alvor.

I dag var jeg med Vesla for å kjøpe ny bikini på tre av landets største billigkjeder. Bikini med norsk flagg er tydeligvis en trend nå, og jeg skjønner at jeg har et uforholdsmessig forhold til flagg...

Vesla syns det er kult. Jeg syns IKKE det er kult med flagget på hver pupp (som Vesla ikke har utvikla enda, uansett) og på rumpa og i front. Jeg prøvde meg på "Se de kule fargene & mønstrene på de andre bikini'ene"  :ph34r: , men da kom alternativet "Stars & stripes" opp. Noe jeg gav uttrykk for at jeg syns er "harry", men bedre enn det norske flagget...

Jaja, så falt valget på en militær-/ kamuflasjemønstra sak, noe som gir meg assosiasjoner til barnesoldater  :huh:

Hovedpoenget er at jeg er også temmelig konservativ ift flaggbruk  :wacko:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...