Amiga Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Kan vi ikke få Småprat tilbake? Det er jo behov for det! Det burde dere se selv! Eller skal vi fortsette å herpe tråder??? 0 Siter
Gjest Unni Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 ^smiler pent og sier* Vær så snill 0 Siter
Gjest maret Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Er trusler veien å gå? Hvorfor kan dere ikke heller lage en kanal på IRC? Hvis ikke Dr. Online vil bruke personer til å overvåke chatten konstant, så forstår jeg det. Denne siden er ofte gjenstand for kritikk av media. Skjønner at de er forsiktige. 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 26. november 2001 Skrevet 26. november 2001 Hei Amiga ! Vi har foreløpig ingen planer om å gjenåpne Småprat. Det er for ressurskrevende for oss å tilby dette nå. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 26. november 2001 Skrevet 26. november 2001 Er trusler veien å gå? Hvorfor kan dere ikke heller lage en kanal på IRC? Hvis ikke Dr. Online vil bruke personer til å overvåke chatten konstant, så forstår jeg det. Denne siden er ofte gjenstand for kritikk av media. Skjønner at de er forsiktige. Den IRC-kanalaen har eksistert leeeeenge. :-) 0 Siter
Female Skrevet 28. november 2001 Skrevet 28. november 2001 Den IRC-kanalaen har eksistert leeeeenge. :-) Jepp, 1 år til jul.:-) 0 Siter
Amiga Skrevet 28. november 2001 Forfatter Skrevet 28. november 2001 Jepp, 1 år til jul.:-) Den er ikke grei for meg den! Jeg får hverken brukt æ, ø eller å! Hverken med tastaturinnstilling eller Alt-koder! :-( 0 Siter
Female Skrevet 28. november 2001 Skrevet 28. november 2001 Den er ikke grei for meg den! Jeg får hverken brukt æ, ø eller å! Hverken med tastaturinnstilling eller Alt-koder! :-( Men vi skjønner nok hva du mener lell.:-)) 0 Siter
Amiga Skrevet 28. november 2001 Forfatter Skrevet 28. november 2001 Men vi skjønner nok hva du mener lell.:-)) ae ja det ble nesten æ, aa som å, hva med ø da? Jeg må jo bruke de *små grå* for hver eneste tastetrykk jo! Nei jeg holder meg til meldinger! Bare synd att alle kan lese det, men jeg overlever nok det! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.