stjernestøv Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Noen som vet om det finnes andre medisiner å sove på enn seroquel? Har så mye mareritt om nettene og våkner av det og er redd, tror zeldox gir meg mareritt Og seroquel virker svakere nå, stresser for mye om nettene... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2013 Forfatter Skrevet 15. april 2013 Noen som vet om det finnes andre medisiner å sove på enn seroquel? Har så mye mareritt om nettene og våkner av det og er redd, tror zeldox gir meg mareritt Og seroquel virker svakere nå, stresser for mye om nettene... I tilegg til dette her kan noen si ord til meg, det kommer utenfor øret mitt. Og en kveld så nyste noen meg rett i øret, er det rart jeg blir svetten? Får det også for meg at det er noen der, føler et nærvær av noen, kan nesten kjenne det fysisk. Hva er dette? Må se rundt meg om det er noen der, ikke rart jeg tror det når de sier ord til meg. Noen ganger hvisker de, jeg skvetter til selv om det er rolige stemmer. Føler meg sliten for tiden, skal til lege å skjekke det fysiske. Er dette angst eller kan jeg få psykotiske symptomer selv om jeg tar ap? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.