Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

... mens jeg irriterer meg over dere Anonyme som birar til å gjøre forumet flatt og upersonlig.....

Enig! Hadde vært fint om de heller valgte et tilfeldig nick som de brukte i tråden. Det må da være mulig?

Endret av Mrs Doolittle
  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ayia

14

• cathlin

12

• AnonymBruker

12

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare mulig hvis man skriver det i selve teksten, slik:

vennlig hilsen *tilfedig anonymt nick*

Det kommer ikke opp på noen lister/oversikter.

Anonymous poster hash: c244f...0f8
Skrevet

Det er det samme her... husker også at jeg var en av få som var optimistisk forrige gang - og det gikk seg jo til etter en stund.

Jeg håper virkelig at dere alle blir her.. det ville vært synd og en slags sorg å "miste" dere...

Forrige gang gikk det seg til fordi ledelsen ga seg og ga oss tilbake det vertikaldelte oppsettet. :)

Skrevet

Ja, Kayia, det er sant. Jeg tenker ofte en respons i stedet for å sende et innlegg på forumer som dette, fordi jeg ikke "ser" de andre forumdeltakerne i like stor grad, og føler meg ikke "med" i samtalen.

Og anonyme,, kanskje vi alle skulle bli anonyme:-)

Dette er et godt bevis på hvorfor dette oppsettet aldri vil funke. I dag fikk jeg sitatvarsel fra Mrs Doolitle, og ser nå etter svaret. Helt tilfeldig ser jeg at du har svart uten å sitere, og da får man intet varsel.

I dette "diskusjonsforumet" må man altså tilfeldig snuble over at noen rpøver å diskutere med deg... ;p

Skrevet

Enig! Hadde vært fint om de heller valgte et tilfeldig nick som de brukte i tråden. Det må da være mulig?

Nope, ikke mulig lenger.

Skrevet

Dette er et godt bevis på hvorfor dette oppsettet aldri vil funke. I dag fikk jeg sitatvarsel fra Mrs Doolitle, og ser nå etter svaret. Helt tilfeldig ser jeg at du har svart uten å sitere, og da får man intet varsel.

I dette "diskusjonsforumet" må man altså tilfeldig snuble over at noen rpøver å diskutere med deg... ;p

Enig i dette. Og særlig blir det når jeg ikke får sitatvarsel en gang - har ennå ikke funnet ut hvordan (og de kommer ikke av seg selv der en får PM'er, nei)

Skrevet

Tror jeg har ombestemt meg. Liker oppsettet greit, men det er da bare syting her og da gidder jeg ikke være her heller.

annlovindaen
Skrevet

Tror jeg har ombestemt meg. Liker oppsettet greit, men det er da bare syting her og da gidder jeg ikke være her heller.

Du er ikke alene om å tenke dette, har tenkt dette et par dager jeg også. 

Syting og klaging gidder jeg ikke å lese. 

Men synd, for jeg er kjempefornøyd med det nye oppsettet. Synes det er mye mer brukervennlig og enkelt. 

Skrevet

Men synd, for jeg er kjempefornøyd med det nye oppsettet. Synes det er mye mer brukervennlig og enkelt. 

Det får da være grenser for syting!? :P

Hehe. Neida, i tråder som denne synes jeg det må være lov - en velger jo selv hvilke tråder en skal lese!

Skrevet

Ja, da må man eventuelt også følge med på 10 nyeste-innlegg, men 10 nyeste blir ikke oppdatert etter 10-20 minutter, og hvis noen har svart etter hverandre i en tråd, kommer bare det siste innlegget opp på skjermen under nye innlegg. Eller man kan se på nytt innhold. Det oppdateres raskere, men her ser man også bare siste innlegg i tråden (ikke flere innlegg som er postet etter hverandre i samme tråd).

Skrevet

Det må være lov til å snakke om hvordan man opplever det nye oppsette uten å få merkelappen syting.

Skrevet

Det er bra at dere liker det nye oppsette. Men jeg syns absolutt det må være lov å gi uttrykk for og diskutere endringene uten å bli stemplet som syt og klag. Det er tross alt veldig store endringer som har blitt gjort.

Skrevet

Det er bra at dere liker det nye oppsette. Men jeg syns absolutt det må være lov å gi uttrykk for og diskutere endringene uten å bli stemplet som syt og klag. Det er tross alt veldig store endringer som har blitt gjort.

Enig. Takk :-)

Skrevet

Enig i dette. Og særlig blir det når jeg ikke får sitatvarsel en gang - har ennå ikke funnet ut hvordan (og de kommer ikke av seg selv der en får PM'er, nei)

Si fra til Webadm, de håndterer utfordringer fort her nå. Jeg ga beskjed om at jeg ikke kom opp på 10 siste, og det ble fixet ila et par dager:)

Skrevet

Si fra til Webadm, de håndterer utfordringer fort her nå. Jeg ga beskjed om at jeg ikke kom opp på 10 siste, og det ble fixet ila et par dager:)

Ja, sa fra til Hildeadm. for et par dager siden, men har ikke hørt noe - venter i spenning ;)

Skrevet

Det får da være grenser for syting!? :P

Hehe. Neida, i tråder som denne synes jeg det må være lov - en velger jo selv hvilke tråder en skal lese!

Hehe, godt poeng. Når tråden heter "Er du fornøyd med nye DOL nå" eller "Gamle dol var bedre" er man i overkant optimistisk om man forventer å lese kun hyllest :P

Skrevet

Ja, sa fra til Hildeadm. for et par dager siden, men har ikke hørt noe - venter i spenning ;)

Det er Admin som har svart meg ser jeg - kanskje Hildeadm bare var her i en overgangsfase?

Skrevet

(...) og hvis noen har svart etter hverandre i en tråd, kommer bare det siste innlegget opp på skjermen under nye innlegg. Eller man kan se på nytt innhold. Det oppdateres raskere, men her ser man også bare siste innlegg i tråden (ikke flere innlegg som er postet etter hverandre i samme tråd).

Savner svar til meg og muligheten for å følge deldiskusjoner i en tråd veldig.

Skrevet

Hihi - dette kaller jeg metasyting - dvs syting om syting :D

Skrevet

Hihi - dette kaller jeg metasyting - dvs syting om syting :D

Hehe:-)

Jeg mener ikke at vi syter, vi påpeker faktiske problemer med det nye oppsettet.

Var på et foredrag nylig, der noen snakket om folk som beskylder andre for å ødelegge den gode stemninga for at de andre kommer med kritikk av et eller annet. Mens de som kritiserte sa at de ødelegger ikke den gode stemninga, for det var ingen god stemning i utgangspunktet.

F.eks rasisme. Noen mener at det ikke fins rasisme lengre, det er vi ferdig med og det er forbi. Så hvis noen kommer og påpeker at det fremdeles er rasisme i samfunnet, blir de beskyldt for å ødelegge "den gode stemninga", men,,, det var jo ingen god stemning i utgangspunktet, det skjer jo fremdeles.

Kanskje et dårlig eksempel, men det er jo det som skjer nå. At det ikke skal være lov å uttrykke hva man føler og savner, og finne ut av hvordan man skal bruke det nye oppsettet for å få det til å fungere som et diskusjonsforum. Og så kommer noen å sier at de gidder ikke å være her fordi det er så mye "syting", altså man ødelegger den gode stemninga fordi man påpeker problemer som det i alle fall for meg ikke er mulig å overse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...