AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Hei. Har en psykisk lidelse, og jeg tror det er relevant for dette, så derfor poster jeg her. Jeg er en mann på 31. Psykisk lidelse, som sagt. Jobber ikke. Har ingen venner. Har aldri hatt noen kjæreste (ikke sex heller). Somme tider tenker jeg at jeg går glipp av endel her i livet. Andre ganger tenker jeg bare rett og slett at jeg er priviligert som er norsk statsborger. Begge deler er sannsynligvis sant. Men er det ikke fordeler og ulemper med alt? Hvis jeg skulle fått en kjæreste da, vil ikke det ofte innebære ting som krangling, tvil og sjalusi? Hvis jeg skulle hatt sex kunne det jo blitt barn ut av det. Det er noe jeg for all del vil unngå. Jeg er ikke skikket til å være far, og jeg syns heller ikke det er riktig å sette barn til verden uten å være der. (Kanskje jeg skulle sterilisere meg slik at jeg slipper å bekymre meg for eventuelle barn i forbindelse med sex jeg sannsynligvis ikke får, da sannsynligheten da kanskje øker fordi jeg slipper å bekymre meg over dette. Prevensjon er ikke 100% sikkert. Kan få kjønnssykdommer også.) Jeg sier at jeg har en psykisk lidelse. Kan godt hende disse "problemene" er knyttet til den. Nei, vet ikke jeg. Føles bare litt tragisk å ikke gjøre mer ut av livet mitt, i og med at jeg sannsynligvis har mulighetene... det som virker som den største tragedien må være dette med kjærligheten... Anonymous poster hash: a376d...7a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Tror alle som sliter psykisk går glipp av noe, spesielt å vite hvordan det er å leve et normalt liv. Sykdommen tar for mye tid og krefter! Jeg har familie og samboer, glad for det men har tenkt at jeg kanskje ikke burde ha barn. Men det ble nå en gang slik og er glad de er her, men har ikke vært den moren jeg skulle ønske jeg kunne være. Anonymous poster hash: fdb2e...9e1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.