Gjest Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Hei Jeg har tidligere hatt en depresjon(for ca 10 år siden) gikk da på lykkepille, og noen samtaler hos psykolog. klarte og komme meg ut av det den gangen, har siden den gang fått to barn. Jeg mente den gang at jeg fikk en erfaring slik at jeg evt kunne kjenne igjen signalene dersom jeg skulle få en depresjon igjen. Nå har det seg slik at i en god stund nå så har jeg vært veldig sliten(vondt i kroppen sliten), føler meg veldig tiltaksløs, får ikke gjort de enkleste ting, glemmer veldig mye, klarer ikke å planlegge. Sliter litt med å glede meg over sosiale happeninger, har mer lyst å være hjemme og slappe av. Kan få litt angstfølelse i noen sammenhenger. Jeg føler meg ikke så nedstemt nå som jeg gjorde sist gang jeg hadde depresjon, men jeg er allikevel redd for at jeg kanskje er i ferd med å få en eller har en mildere form for depresjon. Som sakt så har jeg to barn en i barnehage og en på skole, så dagene krever mye planlegging og logistikk. Noe jeg føler jeg ikke får til veldig ofte, og føler meg da enda mer nedstemt. Håper på svar, vennlig hilsen Lillian 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Dette er i hvert fall nok til at du snarest bør oppsøke fastlegen for å finne ut hva dette er og hvordan det kan behandles. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.