Gjest Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Hei har en sønn på 23 År. Han går på Høyskolen,men bortsett fra det,er han mye på rommet sitt.Han vil ikke noe,og klager på det meste.Det er i grunnen galt med det meste.Han dusjer er gang i uken,men da må jeg mase med han.Han blir fort sinna,når jeg skal veilede han,for å gjøre de riktige tingene.Men har matlyst.Livet blir utrolig tungt for meg som foreldre,tenker på han hele tiden. Det går utover livskvaliteten,føler meg fanget av det som gjelder min sønn,er veldig sliten av situasjonen.Men syntes veldig synd på han.Hva mener du er riktig og gjøre,dan du være så snill og veilede meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Hvordan går det på Høyskolen. Tar han eksamener og har han normal studieprogresjon? I slike tilfeller kommer en til et punkt hvor en må sette hardt mot hardt om det å søke hjelp. Forlang at dere tar en time med fastlegen der begge får lagt fram situasjonen. Jeg er redd dette er sykdom som krever spesialistbehandling i psykiatrien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.