Gjest Anonym bruker Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Har i ca 4 uker hatt murringer/vibreringer i hele kroppen. Spesielt i lår og legger. Også mye i armene. Armene blir også kraftløse i perioder.Umulig å sove og er nå helt nedkjørt. Føler at jeg har fått angst av dette og det føles som eletriske støt hver gang jeg holder på å sovne. Hele elendigheten startet etter en influensa i februar. Var veldig sliten også før influensaen. Etter at feberdagene var over var jeg trøtt, svimmel, kvalm m.m Np har jeg frmdeles tørrhoste, irriterte bihuler og stikkinger i ørene. Men det verste av alt er den angsten som nå følger med. Vil jeg bli bra igjen og hvordan? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. april 2013 Skrevet 17. april 2013 Det er umulig å svare på ditt siste spørsmål når en ikke kjenner diagnosen. Om du ikke har vært til fastlege og fått dette undersøkt, er tiden inne nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.